Poster: Max-E
euhm, dr komen mensen met het idee van vinyl, dit is totaal nutteloos? daar heb je namelijk alleen iets aan alstie hardcore/hardstyle(andere hardere genre's zoals terror enzo) en hardtrance/hardtechno
voor de andere genre's moet je dr niet aan beginnen
als je met begin gear begint(denk aan merken zoals reloop/numark/stanton/jb systems) ben je al snel 300/400 eurotjes kwijt.. ook n denken is n dubbele cd speler van dap, dat is al weer wat goedkoper
om te merken of je ''t bepaalde ritme gevoel hebt'' moet je zelf maar ns naar house nr's luisteren en jezelf gewoon gaan zeggen wat er gebeurt, hoeveel beats er in de loop zitten enz.. dat heb je allemaal nodig
ik zou zeggen, veel plezier met de (hopelijk) nieuwe hobby
Poster: djmamo
waarom geen vinyl? house en electro enz word ook nog op grote schaal op plaat geperst.
en er zijn nog genoeg dj's die met vinyl draaien.
en luister naar muziek ja maar niet naar loops, daar heb je niets aan. je ritme gevoel zit in je en je hebt het of je hebt het niet.
Poster: djmamo
wat een onzin post.
waarom geen vinyl? house en electro enz word ook nog op grote schaal op plaat geperst.
en er zijn nog genoeg dj's die met vinyl draaien.
en luister naar muziek ja maar niet naar loops, daar heb je niets aan. je ritme gevoel zit in je en je hebt het of je hebt het niet.
Volgens mij heb je de EN niet gelezen na het ritme gevoel? dus ik bedoel met loops niks van ritme gevoel, uhu?
om te merken of je ''t bepaalde ritme gevoel hebt'' moet je zelf maar ns naar house nr's luisteren en jezelf gewoon gaan zeggen wat er gebeurt, hoeveel beats er in de loop zitten enz.. dat heb je allemaal nodig![]()
wrm ik geen vinyl zeg.. omdat de promo's toch al n week vantevoren bestaan, nr's op internet of op cd staan voordat er vinyls worden gedrukt..
EDIT: wil je beatmatchen, moet je toch echt wel naar het tempo van de loop enz gaan luisteren, ofniet dan?
en dat heeft dus niets met je ritme te maken.
Leer ns lezen, Ik heb t bij beatmatchen over een loop en niet over een ritme?... (ik gebruik t maja, ik zal wel weer achterlijk zijn ofso)
om te merken of je ''t bepaalde ritme gevoel hebt'' moet je zelf maar ns naar
house nr's luisteren en jezelf gewoon gaan zeggen wat er gebeurt, hoeveel beats er in de loop zitten enz.. dat heb je allemaal nodig
ik geef toe, ik heb t n beetje knullig gezegd maar zo bedoel ik t: om te merken of je t pebaalde ritme gevoel hebt moet je zelf maar ns naar house nr's luisteren(ik vind de meeste house nrs, makkelijker om de ritme's en snelheid ervan te horen, moet je zelf weten..) EN dan moet je jezelf gewoon ns gaan zeggen wat er gebeurt, bijvoorbeeld hoeveel beats er in de loop zitten(deze heb ikzelf nodig, weetniet waarvandaan jij de ritmes mee gelijk laat lopen
(dus niet dat de ene loop van bijvoorbeeld 8 beats afgelopen is, terwijl de andere loop van 8 beats nog vrolijk doorgaat..)
dan krijgen we het vinyl verhaal: Ik weet zelf ook dat er nog genoeg Promo's en Whitelabels zijn.. maar lang niet zoveel promo's als die op t internet staan.. digitaal is voor de meeste platenmaatschappijen wat veiliger als dat ze whitelabels gaan drukken, dat kost namelijk geld he