Tracklist maken voor cd map probleem!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DeepSoundz    posted on 17-02-2008 17:25
Ik heb een probleem met Nero Coverdesigner, vorige keer deed die alles naar wens, nou doet die heel erg vaag. Kan zelfs me tekst niet goed afstellen. Iemand misschien een stappenplan of een ander goed programmaConfused

Bedank voor de aandacht.

Mvg DeepSoundz!
User edit by DeepSoundz on 17-02-2008 @ 17:26:05 (7%)

What do you think about Tracklist maken voor cd map probleem! ??

Vote :   

Bouncy    posted on 17-02-2008 17:32
Vertel eens wat het probleem precies is, want hier word ik niet veel wijzer uit!
Flexii    posted on 17-02-2008 18:50
als je gewoon standaard cover pakt, die je direct maakt nadat je een cd gebrand hebt, dan voeg je een playlist in en dan komen daar automatisch alle namen van de nummers van je cd te staan, die kun je dan nog aanpassen door op rechtermuis en dan "data" te klikken. De opmaak van de tekst van de nummer kun je veranderen door ->> rechtermuisklik en dan "eigenschappen". Ik hoop dat dit een beetje je probleem was, anders moet je het echt wat duidelijker formulerenWinking my eye
DeepSoundz    posted on 17-02-2008 21:14
Ja sorry jongens moest het ff snel plaatsen nou het probleem is als ik me playlist maak met winamp en daarna ctrl+g komt het in exeplorer of firefox te staan, dan kopieer ik het naar word en dan heb ik me playlist. daarna open in Coverdesigner en doe ik Copy bij word en paste bij coverdesigner. dat het eerst heel goed deed maar nu niet, en daarom de vraag naar een beter progamma of betere manier
djjw    posted on 17-02-2008 21:29
Poster: Flexii
als je gewoon standaard cover pakt, die je direct maakt nadat je een cd gebrand hebt, dan voeg je een playlist in en dan komen daar automatisch alle namen van de nummers van je cd te staan, die kun je dan nog aanpassen door op rechtermuis en dan "data" te klikken. De opmaak van de tekst van de nummer kun je veranderen door ->> rechtermuisklik en dan "eigenschappen". Ik hoop dat dit een beetje je probleem was, anders moet je het echt wat duidelijker formulerenWinking my eye

Wahaha, ik maar denken dat je die tekst niet aan kon passen...
Telkens in die muziek bestanden de eigenschappen aanpassen zodat hij er bij nero
goed op kwam te staan... Blijkt na 4 jaar dat je in nero gewoon aan kan passen....
whahahaha Hoe dom ben ik..Cry

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

207 Users online: markvl & 58 Guests (148 Unknown)
Pages generated today : 41.802
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.858.348