Ik ben Michel Molenaar [hier heet ik: Phenix], ik ben 14 jaar (bijna 15 :P) woon in heerhugowaard en ben al met dj'en bezig sinds met 11e, toen nog op een 2e hands mengpaneel {een Alecto Pro-147, als ik het goed uit mijn hoofd zeg) en een 2 mp3 spelers, maar toen nog niet echt serieus. Maar ik ben nu een beetje serieus bezig met het dj'en en heb al een mengpaneel gekocht en wil binnen kort een dubbele cd-speler kopen, waarschijnlijk de Pioneer CMX-3000. Dit was het wel zo'n beetje.
What do you think about Hallo iedereen, ik ben Phenix ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Joo wilkomme @ DJR, welk mengpaneel heb je al gekocht? cmx3000 is goede keus! Welke stijlen draai je? Verder zou ik ff andere avatar doe volgens mij heeft een PRO member die al!:D Veel plezier hier!
heey, ik heb nu een Reloop RMX-40 BPM gekocht een half jaar geleden en ik vindt het voor het geld nog steeds een super mengpaneel voor het geld. Ik hou zelf een beetje van dance, trance, house enzo...
http://www.djmillhouse.nl
User edit by Phenix on 16-02-2008 @ 21:04:02 (39%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.430 days. Post CommentThat would be 214.3 months or a whopping 17.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...