Gezocht 1 Dj voor Totaal FM
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Silteo    posted on 16-02-2008 14:06
Geachte Mede Dj.

Wij van Totaal fm. zijn op zoek naar een dj die een uur per maand kan draaien voor de show : "In Tha House"...door omstandigheden kan een collega van ons niet meer draaien voor de show.

Ben jij iemand met een hart voor muziek en wil je mischien een nieuwe stap maken in je muziek carriere....voel je je geroepen?...stuur dan een demo van je set...en wellicht zien we je bij de TOTAAL Famillie....

Wat bieden wij:

- Heerlijke show waar je je skill's laten horen.

Wat vraagt Totaal Fm daarvoor terug?
Niets, behalve een goede professionele inzet van de dj’s om Totaal Fm internationaal op de kaart te zetten. Verder, hoopt Totaal Fm er aan te kunnen bijdragen dat dj talenten op termijn via Totaal Fm verder komen in hun “muziek carrière”. Als Totaal dat voor elkaar kan krijgen is ons doel bereikt. Als laatste hoopt Totaal binnen afzienbare tijd alle avonden vol te hebben met programma’s en dj’s in alle stijlen.

What do you think about Gezocht 1 Dj voor Totaal FM ??

Vote :   
RAS    posted on 16-02-2008 14:12
Je berichtje roept veel vragen op:
- wat is Totaal FM!?
- Moet je iedere maand thuis iets opnemen of moet dat bij jullie in de 'studio'.
- Wat voor gear heb je tot je beschikking als er bij jullie gedraaid moet worden
- Hoeveel luisteraars heeft totaal FM, en metname tijdens het house-uurtje waar je het over hebt.
- Krijg je ervoor betaald?
- Waar moet de demo aan voldoen?
tairip    posted on 16-02-2008 14:52
Poster: RAS
- wat is Totaal FM!?
- Moet je iedere maand thuis iets opnemen of moet dat bij jullie in de 'studio'.
- Wat voor gear heb je tot je beschikking als er bij jullie gedraaid moet worden
- Hoeveel luisteraars heeft totaal FM, en metname tijdens het house-uurtje waar je het over hebt.

Je krijgt niet betaald staat in de tekst! Je mag met de eeuwige roem genoegen nemen!
christiano    posted on 16-02-2008 15:11
ik zelf ben geintressert als ik het thuis gewoon opneem en hoelang moet de demo  zijn enzo
je moet ook rechten hebben om de house nummers uit te zenden
RAS    posted on 16-02-2008 15:42
Poster: tairip
Je krijgt niet betaald staat in de tekst! Je mag met de eeuwige roem genoegen nemen!

Mag jij me vertellen waar dat staat. Je zou wel aan kunnen nemen dat het niks verdiend, en dat verwacht ik ook wel, maar het staat echt nergens. Ik wil met mijn bericht de topic-starter duidelijk maken dat hij gewoon véél te weinig informatie verstrekt.
tairip    posted on 16-02-2008 15:53

Mag jij me vertellen waar dat staat. Je zou wel aan kunnen nemen dat het niks verdiend, en dat verwacht ik ook wel, maar het staat echt nergens. Ik wil met mijn bericht de topic-starter duidelijk maken dat hij gewoon véél te weinig informatie verstrekt.

AAArghhh al weer te snel geantwoord en slecht gelezen... maar je hebt gelijk de starter vcan dit topic verschaft te weinig info! Winking my eye
D-wan    posted on 17-02-2008 10:27
Misschien wordt er te weinig info gegeven, maar dit is een forum waar je de gelegenheid hebt om vragen te stellen...

- wat is Totaal FM!?
Check www.totaal.fm

De mixen dienen thuis te worden opgenomen.

N.v.t.

Dit varieert. In Tha House wordt uitgezonden op zaterdagavond van 21:00 tot 22:00, een tijd dat er over het algemeen veel mensen luisteren. Denk aan ongeveer 1000-1200 luisteraars.

Nope.

Harde eisen worden niet gesteld aan de demo. De demo moet overtuigen waarom ze jou uit moeten kiezen voor In Tha House.
McBany    posted on 17-02-2008 10:48
Min. leeftijd?
Waar? (stad)
Welke style?
RAS    posted on 17-02-2008 13:37
Poster: D-wan
Misschien wordt er te weinig info gegeven, maar dit is een forum waar je de gelegenheid hebt om vragen te stellen...

- wat is Totaal FM!?
Check www.totaal.fm

Dit varieert. In Tha House wordt uitgezonden op zaterdagavond van 21:00 tot 22:00, een tijd dat er over het algemeen veel mensen luisteren. Denk aan ongeveer 1000-1200 luisteraars.

Nope.

Bedankt voor deze verhelderende info! Ik denk er sterk over na om een demo'tje in te sturen.
christiano    posted on 17-02-2008 13:51
Poster: McBany
Min. leeftijd?
Waar? (stad)
Welke style?

ehm dit is een beetje dom sorry
stad: je moet het thuis opnemen
en de style het heet in tha house en ze zoeken een house dj want het is een house uurtje house style
User edit by christiano on 17-02-2008 @ 13:52:24 (6%)
DJPrime    posted on 17-02-2008 13:56
Niet echt mijn style...
Electro is best lekker trouwens! 
Alert : Dubbelpost
Mod edit by Jorrit on 18-02-2008 10:23 (100%)
tym    posted on 17-02-2008 14:01
waar kan k mn demo naar toe sturen?
en moet ikzelf voor vervanging sturen als ik een dagje niet kan?
Silteo    posted on 17-02-2008 17:38
Yo D-wan...thnx voor hulpie...

- Inderdaad lekker......stuur maar een setje!!

Waar kan k mn demo naar toe sturen?
- Je kan je demotje sturen naar stimisela@gmail.com
- De Demo's moeten een uur lang zijn. (mag niet korter zijn, maar wel langer)

en moet ikzelf voor vervanging sturen als ik een dagje niet kan?
- Als je een dagje niet kan. gelieve van te voren melden zodat we rekening kunnen houden,
  bv, weekje ruilen met een ander dj Winking my eye:P.

Demo's zijn we welkom!!!!!
User edit by Silteo on 17-02-2008 @ 19:30:21 (18%)
ArCee    posted on 18-02-2008 00:27
Kan er aan toevoegen als programmaleider op Totaal: Programma's worden via een ftp programma naar Totaal gezonden/geupload wat wij verstrekken. Verder draaien er momenteel 60 dj's op Totaal, nationaal en internationaal (11 landen).  Dj's die ook interesse hebben in een programma op Totaal in een andere stijl, stuur me maar een pb met een downloadlink van een set, wie weet?

ArCee.
D-wan    posted on 18-02-2008 01:07
Poster: Silteo
door omstandigheden kan een collega van ons niet meer draaien voor de show.

Die omstandigheid is omdat ik me bezig ga houden met techno bij Totaal FM Cry
Silteo    posted on 19-02-2008 19:22

Bedankt voor deze verhelderende info! Ik denk er sterk over na om een demo'tje in te sturen.

ik zou zeggen...opnemen die hap en uploaden/versturen...
RAS    posted on 20-02-2008 02:45
Zo gezegd
Poster: Silteo
ik zou zeggen...opnemen die hap en uploaden/versturen...

Zo gedaan
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
User edit by RAS on 20-02-2008 @ 02:50:02 (2%)
SethBelgium    posted on 20-02-2008 03:52
Ik vraag mij af of het genre goa-trance aan bod komt in totaal fm? Heb eens gekeken op de site maar er staat niet vermeld welke genres er worden gespeeld. Zoniet wil ik mij wel kandidaat stellen daarvoor, ook voor andere genres trouwensCry
User edit by SethBelgium on 20-02-2008 @ 03:54:33 (59%)
ArCee    posted on 20-02-2008 11:41
Ik zag al dat jij je aangemeld had en een link neergezet had. Ik zal eens liuisteren en neem contact met je op Cry

Ik heb je een bericht gestuurd op het forum van Totaal. Cry
User edit by ArCee on 20-02-2008 @ 12:03:50 (53%)
ArCee    posted on 20-02-2008 12:04
ArCee    posted on 20-02-2008 12:06
Poster: DJPrime
Niet echt mijn style...

Prime, we kunnen alle stijlen gebruiken/plaatsten/uitzenden Cry We hebben momenteel ruim 60 dj's draaien, uit 11 landen in alle stijlen, van rustig tot hard en alles wat er tussen hangt.
User edit by ArCee on 20-02-2008 @ 12:07:43 (76%)

This is an old Topic

No new postings for 6.427 days.
 Post CommentThat would be 214.2 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

652 Users online: 384 Guests (268 Unknown)
Pages generated today : 77.757
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.630.055