Poster: RAS
Je berichtje roept veel vragen op:
- wat is Totaal FM!?
- Moet je iedere maand thuis iets opnemen of moet dat bij jullie in de 'studio'.
- Wat voor gear heb je tot je beschikking als er bij jullie gedraaid moet worden
- Hoeveel luisteraars heeft totaal FM, en metname tijdens het house-uurtje waar je het over hebt.
- Krijg je ervoor betaald?
- Waar moet de demo aan voldoen?
Poster: tairip
Je krijgt niet betaald staat in de tekst! Je mag met de eeuwige roem genoegen nemen!
Mag jij me vertellen waar dat staat. Je zou wel aan kunnen nemen dat het niks verdiend, en dat verwacht ik ook wel, maar het staat echt nergens. Ik wil met mijn bericht de topic-starter duidelijk maken dat hij gewoon véél te weinig informatie verstrekt.
Je berichtje roept veel vragen op: - wat is Totaal FM!? Check www.totaal.fm - Moet je iedere maand thuis iets opnemen of moet dat bij jullie in de 'studio'. De mixen dienen thuis te worden opgenomen. - Wat voor gear heb je tot je beschikking als er bij jullie gedraaid moet worden N.v.t. - Hoeveel luisteraars heeft totaal FM, en metname tijdens het house-uurtje waar je het over hebt. Dit varieert. In Tha House wordt uitgezonden op zaterdagavond van 21:00 tot 22:00, een tijd dat er over het algemeen veel mensen luisteren. Denk aan ongeveer 1000-1200 luisteraars. - Krijg je ervoor betaald? Nope. - Waar moet de demo aan voldoen? Harde eisen worden niet gesteld aan de demo. De demo moet overtuigen waarom ze jou uit moeten kiezen voor In Tha House. |
Poster: D-wan
Misschien wordt er te weinig info gegeven, maar dit is een forum waar je de gelegenheid hebt om vragen te stellen...
Je berichtje roept veel vragen op:
- wat is Totaal FM!?
Check www.totaal.fm
- Hoeveel luisteraars heeft totaal FM, en metname tijdens het house-uurtje waar je het over hebt.
Dit varieert. In Tha House wordt uitgezonden op zaterdagavond van 21:00 tot 22:00, een tijd dat er over het algemeen veel mensen luisteren. Denk aan ongeveer 1000-1200 luisteraars.
- Krijg je ervoor betaald?
Nope.
Poster: McBany
Min. leeftijd?
Waar? (stad)
Welke style?
Poster: Silteo
door omstandigheden kan een collega van ons niet meer draaien voor de show.
Bedankt voor deze verhelderende info! Ik denk er sterk over na om een demo'tje in te sturen.
Poster: Silteo
ik zou zeggen...opnemen die hap en uploaden/versturen...
Zo gezegd
Zo gedaan
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/ />
Lekkah Ras
Poster: DJPrime
Niet echt mijn style...
Electro is best lekker trouwens!