Heey iedereen,, Ik heb net een nieuw knutselwerkje af ik ben net klaar dus heb tot aardig laat doorgewerkt :p . Dit is pas mijn tweede nummer dus ik wil graag weten wat ik fout heb gedaan en of het wel een beetje klinkt... Ik vind hem zelf eigenlijk wel vet :P Nou hier is de link: Hardcore Vibes Remix - The Pitbull ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
Greetz Leon
Ik ben hem nu nog aan het verbeteren maar wat ik nu heb gepost is al wel een groot deel.
User edit by ThePitbull on 16-02-2008 @ 13:56:17 (23%)
What do you think about [T] Hardcore Vibes Remix - The Pitbull ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
dat begin loopt niet geweldig, misschien moet je m meer geleidelijk op laten lopen?(ook de tekst hardcore vibes, daar komt n klein melodietje achter, die wordt gecut.. dat klinkt wat minder
daarna wordtie eentonig(weer zoon halve angerfist melodie) en dan krijgen we gare instrumenten?:P
loopt n beetje uit elkaar vindje niet?
Maargoed, ik produce zelf niks, maar ik weet niet welke doelgroep je aan wilt slaan?
Lekker nummertje, het begin loopt alleen niet zo gesmeerd, Je krijgt in een keer minder DB en dan weer veel meer, Dat had we iets geleidelijker gemogen:P
gate time(langer maken) (pad) sweeps steeds meer instrumenten dynamische opbouw(dus steeds harder) sneller(ongebruikelijk) sneller ritme ipv 1 akkoord bij een synth ook nog een akkoord van een octaaf hoger/lager erbij etc..
Mmm bedankt,, Ik zal de volgende keer proberen me daaraan te houden,, Maar dat leer je volgensmij niet effe snel :p maar in ieder geval bedankt voor de tips Grtz
als er bij een plugin voor de melodie een drive-knop zit(bij de filter sectie) dan kun je die automaten. de cutoff is ook leuk om te automaten zo in de climax als je reverb over een melodie hebt staan, dan kkun je de intensiteit(of de reverb time, of de dry/wet regelaar) ook automaten..
allemaal manieren voor een leuke climax
wees origineel en verzin zelf ook een aantal manieren
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.