ervaring Martin Freekie
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Flexii    posted on 14-02-2008 20:15
Is er iemand die ervaring heeft met de lightcontroller Freekie van Martin?

gelieve niet te posten als je er geen ervaring mee hebtWinking my eye

What do you think about ervaring Martin Freekie ??

Vote :   

Flexii    posted on 15-02-2008 19:30
niemand?
Nandi    posted on 15-02-2008 20:53

Ik niet sorry Happy, laughing

Overdosis    posted on 15-02-2008 22:11
ik heb er in een grijs verleden wel eens mee gewerk
Flexii    posted on 16-02-2008 10:00
Poster: Overdosis
ik heb er in een grijs verleden wel eens mee gewerk

kun je er mischien nog iets over vertellen,, je mening geven? of is het te lang geleden:P
Overdosis    posted on 16-02-2008 20:56
is wel een grappig tafeltje voor een drive in show met 4 of 6 scanners

-programmeerd makkelijk
-macro's voor pan en tilt movement
-goede faders blijft niet hangen tussen waardes ala showtec
-w/f tijd in te stellen
-voor discowerk: je kan snel met de "pitch" fader de chasetijd aanpassen

een beetje ala de scanmaster van showtec maar iets uitgebreider en betere kwaliteit
WalterRavensberg    posted on 25-03-2008 11:47
Voor het geld een supergoeie dmx controller. makkelijk te programmeren (en snel). deze controller is zeer degelijk.  Deze controller staat bv vele stappen hoger in kwaliteit dan de welbekende showtec apparten.

als je nog niet het geld wil uitgeven voor martin-lightjockey zou ik voor deze freakie kiezen.
djpeckman    posted on 25-03-2008 17:07
hee hee ik heb hier 1 staan van 2 jaar oud heb hem toen gebruikt in de drive in maar staat nu al lang stil.
het was echt een perfect ding. heerlijk om mee te werken movingheads, scanners alles stuurd hij aan.
ik wil hem zelf alleen wel graag verkopen ( doe niks meer met licht) hij staat nu al heel lang stil en het is zonde om zo'n ding op de plank te laten staan.....heb je interesseCry heb ook nog scanners hangen van martin
User edit by djpeckman on 25-03-2008 @ 17:08:21 (1%)
Flexii    posted on 25-03-2008 17:13
ey mijn topic is uit het stof gehaald:P haha,,  bedankt voor de info's allemaal,

@ dj peckman: ja is wel zonde, mja ik heb toch besloten om geen freekie te kopen, sterker nog helemaal geen lichttafel meer te kopen omdat ik via mijn werk altijd wel wat kan krijgen als ik ergens moet draaien, en ik heb nu gezien wat ik met wat simpelere dingen kan dus, kan ik blijven investeren in dj equipment:P

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

295 Users online: 14 Guests (281 Unknown)
Pages generated today : 71.134
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.549.135