Geld voor de Kwaliteit of Kwantiteit
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bram-V    posted on 12-02-2008 19:11
Hallo,

Ik vraag mij af of je het bedrag dat je vraagt voor een avondje draaien,
moet laten afhangen van hoe goed je kan draaien?
of dat je het moet laten afhangen van de apparatuur die je meeneemt?
(dus speakers, mixers, cd-spelers, lampen etc.)
Of een combinatie van beiden?

Later

What do you think about Geld voor de Kwaliteit of Kwantiteit ??

Vote :   

Luxx    posted on 12-02-2008 19:14
combinatie van beiden. als je idioot goed bent maar niet super goede gear bij je hebt (waar het normale volk geen flauw benul van heeft) dan kan je echt wel meer vragen dan iemand met exact hetzelfde setje maar veel minder skills. maar als je dan zulke goeie skills houd en je koopt betere gear kan je je prijs ook wel omhoog doen lijkt mij. maar ikzelf neem vrijwel nooit gear mee zelf... ben geen drive-in :D
www.mothermusic.nl
Flexii    posted on 12-02-2008 19:20
ik doe wel vaker drive-in ik ga volledig met Luxx meeWinking my eye,, mooi antwoord,, en natuurlijk als je een groter feest draait neem je meer apparatuur mee, en vraag je natuurlijk ook meer,, het kost per slot van rekening ook meer moeite voor jou om het allemaal mee te nemen heWinking my eye
JollyJunkie    posted on 12-02-2008 19:25
Lijkt mij ook de combinatie, al telt kwaliteit tog wel meer mee denk ik wan als je 2 DVJ-1000 hebt en een SVM-1000 en je weet niet wat je er mee kan schiet je nog niet veel op:P
MissSalem    posted on 12-02-2008 19:29
Ik ga mee met de rest. Happy, laughing Combinatie van beide.

De meeste redenen zijn hierboven al opgesomd. Happy, laughing

Ik zeg altijd: goede gear is het halve werk, maar je mag niet afhangen van je gear. Jouw eigen skills dragen ook heel veel bij aan je mixen. Niet te vergeten, je muziekkeuze. Winking my eye
Bram-V    posted on 12-02-2008 19:30
Zitten we in ieder geval allemaal op een lijn
Zijn er wel mensen die voor een van de uiterste gaan? dat vind ik wel interesant om te horen
ccc    posted on 12-02-2008 19:32
Ik zou zeggen alleen kwaliteit.
Als ik een DJ zou inhuren voor mijn feest dan maakt het mij echt niet uit met wat voor gear hij aankomt.

Als hij de kwaliteit maar heeft om het feest gezellig te maken, dan vind ik het prima.
Bram-V    posted on 12-02-2008 19:33
oke
maar als een dj komt en alles al voor hem klaar staat, je betaald hem 150 euro
maar betaal je dan nogsteeds 150 euro als hij ook topjes en cd-spelers mee moet nemen?
want z'n kwaliteit blijft hetzelfde
Flexii    posted on 12-02-2008 19:43
Poster: ccc
Ik zou zeggen alleen kwaliteit.
Als ik een DJ zou inhuren voor mijn feest dan maakt het mij echt niet uit met wat voor gear hij aankomt.

Als hij de kwaliteit maar heeft om het feest gezellig te maken, dan vind ik het prima.

je moet niet vergeten dat kwaliteit ook deels in de gear zit he,, ik bedoel stel er komt dan een super goede dj op je feest,, ik denk wel dat het jou wat uit maakt of hij met piepende en krakende huis-tuin-keuken boxjes aankomst zetten van 100w of dat hij 2 srm450's van mackie meeneemt, klinkt toch niet ietsje anders he:P

This is an old Topic

No new postings for 6.418 days.
 Post CommentThat would be 213.9 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

146 Users online: 99 Guests (47 Unknown)
Pages generated today : 111.336
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.458.114