[T] Illusion Sample van Track!!! FF Checken!!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Illusion    posted on 11-02-2008 22:28
Zoals de meesten wel weten hier, ben ik nou een beetje aan het produceren begonnen.

Natuurlijk nog lang niet genoeg skillz, maar die hoop ik hier ook nog wat meer op te doen. Volgens mij zitten hier niet veel hardstyle producers op het forum.

Maar alsnog, ik wil even een sample van mij posten uit een track van mij waar ik mee bezig ben.

Het is nog lang niet goed, dus ik verwacht een beetje kritiek van jullie. Dit is een stukje van de Qlimax van het nummer (hoofdpunt).

Download hier de sample

Het is een mp3 bestandje van 1 minuut en 6 seconden.

Alvast bedankt voor de hulp:p
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)

What do you think about [T] Illusion Sample van Track!!! FF Checken!! ??

Vote :   

tairip    posted on 11-02-2008 22:41
Ik vind hem vrij happy klinken. Ik zou ook voor de kick e.d. iets andere samples gebruiken! Winking my eye
Voor de rest denk ik dat de meloie wel wat leuks kan worden.
Kevinova    posted on 12-02-2008 07:13
Ik vind hem toch redelijk lekker klinken, ookal is het wat vrolijk. Dat heb ik bij The Revivals - Final Prayer ook.
Alleen jammer dat je niet opbouwt kwa stutterende beat of iets.
Ook zou ik graag willen vragen hoe je aan zo'n lekker zuivere Lead komt Happy, laughing
Nandi    posted on 12-02-2008 07:22
Wat the vrolijk voorhardstyle , die kick lijkt me te hardcore of is dat ook zo bij hardstyle  ?

Het kan wel iets worden Happy, laughing
Illusion    posted on 12-02-2008 09:28
Poster: Kevinova
Ook zou ik graag willen vragen hoe je aan zo'n lekker zuivere Lead komt Happy, laughing

wat VST PluginsWinking my eye en Z3TA

Ik vond het nummer zelf eigenlijk ook wel erg happy klinkenWinking my eye wat eigenijk ook weer niet de bedoeling was.
User edit by Illusion on 12-02-2008 @ 09:32:50 (66%)
Illusion    posted on 12-02-2008 18:28
iemand nog interesse om te luisteren?
Cazjuh    posted on 12-02-2008 18:41
Hej, ja ik heb ff geluisterd en klinkt helemaal niet slecht.
Ik vind die bassline wel vet :D
Met welk programma heb je dit gemaakt?
En je moet gewoon een hoop oefenen en veel hardstyle luisteren. Gewoon luisteren hoe Isaac enzo dat in elkaar zetten.
Goed bezig! (Y)
bramv    posted on 12-02-2008 19:13

ff kieke.

edit: klinkt wel goed. Alleen de snare op t begin staat niet helemaal gelijk vergeleken met de hihat. k weet niet of dat zo hoort of het ligt aan mij.

User edit by bramv on 12-02-2008 @ 19:18:23 (100%)
Illusion    posted on 12-02-2008 19:40
Poster: Cazjuh
En je moet gewoon een hoop oefenen en veel hardstyle luisteren. Gewoon luisteren hoe Isaac enzo dat in elkaar zetten.
Goed bezig! (Y)

In kan je zeggen vriendWinking my eye hardstyle luisteren heb ik teveel gedaanWinking my eye Maar dat is gewoon verslaving geworden. Ik ben gewoon hardstyle DjWinking my eye dus ik weet hoe een nummer in elkaar zitWinking my eye

Maar een nummer maken is niet zomaar gedaan.

In ieder geval bedankt voor je post, en de rest ook natuurlijkWinking my eye

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

522 Users online: 331 Guests (191 Unknown)
Pages generated today : 46.452
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.598.750