muziek keuze bij een gala
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jeroeni    posted on 11-02-2008 14:10
ik moet binnenkort een bij een gala de muziek verzorgen.

dit is heel leuk en aardig maar ik heb hier geen ervaring mee,
Ik heb hierover een paar vragen.

welke muziek/muziekstijl raden julie mij aan?

Wat zijn succesvolle nummers waar iedereen op meegaat?

Hebben jullie mischien nog tipsConfused

What do you think about muziek keuze bij een gala ??

Vote :   

_ruud_    posted on 11-02-2008 14:28
Ik zou ten eerste een beetje afgaan op het thema mits dit er is natuurlijk. Zoals wij hadden vorig jaar las vegas en kwam er een band ipv dj. Ofja er was wel een dj op het begin van de avond maar voor de rest een band die bij het thema paste.
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
Illusion    posted on 11-02-2008 14:30
Ik denk dat dit beter is om te vragen bij de klant

Meestal heeft de klant interesse in je. Vervolgens vraagt hij naar je. Informatie etc.

Ook jij moet je informatie terugvragen. Je hebt nu misschien toegezegd om te draaien, maar aan deze post te zien weet je niet veel wat er gaat gebeuren.

Vraag daarom altijd, wat voor publiek en hoeveel er komt. Vraag ook altijd aan de klant, wat voor muziekstijl ze willen. Dat ligt allemaal in de hand van de organisatoren van het feestWinking my eye daar moet je wezen.

SuccesWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
DJADMIN    posted on 11-02-2008 14:34
Lekker commercieel houden zou ik zeggen. Gewoon lekker dans muziek, bekende tunes....
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
jeroeni    posted on 11-02-2008 20:36

djadmin:

ik ben het met je eens en dat dit ook wel succesvol is.

Illusion:

ik zal het nog even navragen bij de klant en dat zal ik voortaan altijd doen.

maar in ieder geval bedankt voor de reactie's

Illusion    posted on 12-02-2008 12:47
graag gedaan.

Ik heb trouwens 22 December 2008 ook een schoolGala verzorgt. Ongeveer 300 leerlingen. Er werdt gevraagt voor gewone lekkere variërende muziek. Van alles wat. Uiteindelijk bleek het een heel gezellig feestWinking my eye En was het goed geslaagt. Zorg dat je geluid goed voor elkaar is! Goede bassen, goede topjes! Dat is belangrijk.

En niet je headphone plugje vergeten wat ik had gedaan:D hehe. Toen zat ik ff in een paniekmoment. Want zonder Headphone ben je niks. Gelukkig hadden ze in het muzieklokaal nog een plugje.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
jeroeni    posted on 12-02-2008 20:00
Poster: Illusion
graag gedaan.

Ik heb trouwens 22 December 2008 ook een schoolGala verzorgt. Ongeveer 300 leerlingen. Er werdt gevraagt voor gewone lekkere variërende muziek. Van alles wat. Uiteindelijk bleek het een heel gezellig feestWinking my eye En was het goed geslaagt. Zorg dat je geluid goed voor elkaar is! Goede bassen, goede topjes! Dat is belangrijk.

En niet je headphone plugje vergeten wat ik had gedaan:D hehe. Toen zat ik ff in een paniekmoment. Want zonder Headphone ben je niks. Gelukkig hadden ze in het muzieklokaal nog een plugje.

met het geluid zit het wel goed (2x mackie srm-450 en 2x swa 1501) en ik zal mijn hp plugjes niet vergeten?Cry
User edit by jeroeni on 12-02-2008 @ 20:02:03 (1%)

This is an old Topic

No new postings for 6.420 days.
 Post CommentThat would be 214 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

293 Users online: 206 Guests (87 Unknown)
Pages generated today : 28.364
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.721.755