Tijdje terug al online gezet op youtube maar dacht eens van heb op djr nog geen mixje van me online staan dus laat ik maar de filmpjes online zetten
duur 30min (3 filmpjes aangezien ik maar maximaal 10 min per filmpje mag uploaden)
verder hoor je soms een bliep geluidje tussen door, dit is een bijgeluidje doordat ik heb filmpje heb moeten converteren.
verder heb ik het flimpje ook in 3x moeten opnemen omdat na ong. 10min het geheugen vol was van de digitale camera. (zie deel 2)
Ik ben nu ongeveer een dik jaar aan het draaien en verder ben ik ook nog steeds oefende.
Poster: Max-E
ik ga eens even kijken, n tracklist?:P
checkerdecheck
Poster: jannickvNaar mijn weten bestaat er toch nog zoiets als: DOWNLOADEN EN LATER LUISTEREN?
heb jij op 1 minuut 3 nummers en een youtube video gecheckt
of wil je gewoon wat posts?
vergelijk zelf maar
Jasper777
Plus-Member
Lent
Posted on 10-02-2008 17:48:18 ![]()
ff checke
Jasper777
Plus-Member
Lent
Posted on 10-02-2008 17:49:57 ![]()
ff checke
Ik heb de eerste ff gekeken. Met het mixen is niks mis, maar ik zie dat je direct begint met Headhunterz. Dit is direct een harde beat voor het begin, en ook direct de commerciele kant van hardstyle. Niet dat het slecht is, integendeel zelfs. Maar let wel op je platenkeuze.
Poster: IllusionIk heb de eerste ff gekeken. Met het mixen is niks mis, maar ik zie dat je direct begint met Headhunterz. Dit is direct een harde beat voor het begin, en ook direct de commerciele kant van hardstyle. Niet dat het slecht is, integendeel zelfs. Maar let wel op je platenkeuze.
Poster: _ruud_
Heb persoonlijk helemaal niet op platen keuze gelet. Zou ook niet echt weten hoe je zou moeten beginnen / opbouwen. :$