Collega's, ik heb zonet mijn Maya 44 usb geluidskaart binnen, ik wil met Timecode beginnen. mijn set bestaat uit: 2x Pioneer Cdj 1000 mk2 , Pioneer djm 400, laptop met virtual dj, maya 44 usb
nu lukt het niet om mijn plaatjes via mijn cdjs te starten, er zit ook constant een gepiep op alsk de timecode cd laat lopen in de cdj. kan iemand mij helpen aan de exacte instellingen van Virtual dj die nodig zijn, (+ mss de bekabeling die verkeerd zit bij me?!)
Aansluiting : Van cdj naar input Maya44usb, van output Maya44usb naar mengpaneel (line?!) en mijn Maya usb aangesloten op pc.
What do you think about installatie CDJ + Timecode met VDJ ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Die piep is waarschijnlijk het tijdcode signaal van de CD's. Hoe heb je alles aangesloten want dat is al het belangrijkste. De CD's moeten naar de PC gaan en daar vandaag moet de PC naar je mixer toe. Als je dat al niet hebt, dan klopt er al iets niet.
jup, heb het schema gevolgd! ik denk dat het bij de instellingen ligt van Vdj! kan ik ook met een ander softwareprogramma timecode spelen? hoe?
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.