Gear of Creatie (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bloedworst    posted on 09-02-2008 14:27
Waar denk je het eerst aan bij het besluit ik ga wat met music doen, of gebrek aan motivatie, de gear of creativiteit.
Deze vraag stel ik omdat ik mezelf deze vraag ook vaak stel
(als ik weer eens en paar leuke knoppen zie),
Dan zeg ik tegen mezelf dat de gear het talent alleen kan aanvullen, en niet het talent kan creëren.
Ben nieuwsgierig naar jouw mening.
Groet Claus

[edit :graag niet de hidden message gebruiken voor : Cry Thnx for respons ]

Mod edit by Lead on 10-02-2008 13:18 (20%)

What do you think about Gear of Creatie ??

Vote :   

ArCee    posted on 18-04-2008 16:22
Ooit heb ik mijn platencollectie en 1200's verkocht vanwege ruimtegebrek. Je kent het wel, verkering uit, van een 1 gezinswoning naar een flatje, drama dus. Aangezien ik er ook niet meer veel mee deed alles verkocht om mijn mixer na Cry Stom, ik weet het, alhoewel de dj die een paar tracks kwam kopen helemaal gek werd en de hele collectie meenam vanwege de vele "classic knallers" die er tussen zaten en waar hij al zolang naar op zoek was. Lesje geleerd, nooit meer je spul verkopen, er komt een moment van spijt Cry
User edit by ArCee on 18-04-2008 @ 16:22:58 (3%)
Illusion    posted on 18-04-2008 18:04
Eenmaal een Dj, dan blijf je van binnen ook een DjWinking my eye Jammer!
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
cross-over    posted on 22-04-2008 14:47
@Arcee,  inderdaad zonde, achteraf....

Heb zelf een paar keer op het punt gestaan de hele bende er uit te doen (inderdaad te druk met andere zaken) maar op het laatste moment toch niet gedaan en ja, het kost een hoop ruimte..Cry

@Illusion, zelfs als je gestopt bent met actief dj'n dan komt er toch weer een punt dat je achter de gear wilt en actief bezig wilt zijn (spreek uit ervaring) en je blijft denk ik doorgaan tot je niet meer kunt.

Ik ken zelfs dj's die al ruim 40 jaar in het vak zitten en nu nog regelmatig draaien ondanks hun leeftijd (70+).
http://soundcloud.com/lau-daniels

This is an old Topic

No new postings for 6.350 days.
 Post CommentThat would be 211.7 months
or a whopping 17.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

169 Users online: 95 Guests (74 Unknown)
Pages generated today : 16.627
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.710.018