[TK] Dateq Vibe
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Adrien1989    posted on 08-02-2008 16:29
Vanwege overstap naar DJM800, aangeboden mijn Dateq Vibe.

Aparaat is in goede staat. Zitten misschien enkele kleine gebruikerskrasjes op maar dat is het ook wel. Functioneerd perfect, de klik die je hebt bij het inschakelen van de filterbanken zoals in eerdere oplagen zit hier niet in. Kan van vanalles en nog wat foto's maken. Heb ze ook in DJ booths staan. Maar vraag gerust. Testen is uiteraard mogelijk. Voor een exacte lijst met functies etc wil je verwijzen naar de site van dateq, waar je de gebruikaanwijzing kan doorlezen. Die ik hier overigens ook nog heb. De 19inch oren zitten er ook bij.

Prijs: 800 of een goed bod...

What do you think about [TK] Dateq Vibe ??

Vote :   

bastianhecker    posted on 08-02-2008 21:14
kun je even een [tk] voor je adv. zetten? veel succes met der verkoop prachtige dingen die dateqs!
Adrien1989    posted on 08-02-2008 22:10
Een mod is zo te zien al zo vriendelijk geweestHappy, laughing
Jer    posted on 09-02-2008 07:56
Poster: Adrien1989
Vanwege overstap naar DJM800, aangeboden mijn Dateq Vibe.

Aparaat is in goede staat. Zitten misschien enkele kleine gebruikerskrasjes op maar dat is het ook wel. Functioneerd perfect, de klik die je hebt bij het inschakelen van de filterbanken zoals in eerdere oplagen zit hier niet in. Kan van vanalles en nog wat foto's maken. Heb ze ook in DJ booths staan. Maar vraag gerust. Testen is uiteraard mogelijk. Voor een exacte lijst met functies etc wil je verwijzen naar de site van dateq, waar je de gebruikaanwijzing kan doorlezen. Die ik hier overigens ook nog heb. De 19inch oren zitten er ook bij.

Prijs: 800 of een goed bod...

Ik dacht dat jij zo verliefd was op je vibeCry
Tijnie    posted on 09-02-2008 10:18
Wat is er eigenlijk zo speciaal aan die dateq vibe? Geluidskwaliteit?
Adrien1989    posted on 09-02-2008 11:07
@Tijnie:
Is van goede kwaliteit ja, mooi analoge filterbanken erin.

@Jer:
Ja best wel ja, weet ook nog niet helemaal zeker of ik hem wel inruilen wil, maar toch alvast tekoop gezet, kijken of er animo voor is en voor welke prijs... Alleen elke keer als ik weer ff draai denk ik toch van mjah, hij werkt zo lekker

This is an old Topic

No new postings for 6.438 days.
 Post CommentThat would be 214.6 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

564 Users online: 357 Guests (207 Unknown)
Pages generated today : 34.417
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.586.715