Ik heb ooit iemand in A'dam gezien die een nummer van de Popprijswinnaar speelde op een dergelijk instrument. Nu zie ik de laatste tijd steeds vaker filmpjes van dit instrument.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Haha tweestrijd! THNX voor de antwoorden! Wat vinden jullie van dit instrument? Lekkere Trance geluiden kan je er mee maken. Ik zal zweren dat als iemand het liet horen dat het een synth kan zijn.
Ik heb even gebeld waar zoiets te koop is! Ze worden beperkt verkocht... alleen als je uitgekozen word mag je een kopen! De mensen die al 1 hebben verkopen hem niet of veel te duur!
Poster: tairip Ik heb even gebeld waar zoiets te koop is! Ze worden beperkt verkocht... alleen als je uitgekozen word mag je een kopen! De mensen die al 1 hebben verkopen hem niet of veel te duur!
hoezo moet je uitgekozen worden om ene te kopen:P?
Kat - gimme da bass (a lusion remix) Zanza labs - Control the mind (original mix)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.413 days. Post CommentThat would be 213.8 months or a whopping 17.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...