Vraag: Hoe orden je jou CDs
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Ywe    posted on 07-02-2008 17:43
Hey mede-DJ's ik had een vraag:

Ik draai voornamelijk digitaal met VirtualDJ via timecoded, maar veel DJ-contests staan geen software toe...

Dus ik ga maar eens aan de CD-branderij, maar hoe kan ik dat het beste doen? Ik heb 2500 tracks waarvan ik uiteraard niet alles brand maar hoe hebben jullie je CD's in de map zitten?

En hoeveel nummers per CD?

please help me!

¥WE

What do you think about Vraag: Hoe orden je jou CDs ??

Vote :   

_Ivan_    posted on 07-02-2008 17:46
Hier loopt dacht ik al een topic over? klik
Zelf brand ik rond de 4/5 nummers op een cd. Heb ze niet ingedeelt van vooraan trance en achterin house maar gewoon op volgorde van het moment van branden in mijn cdmap zitten. Bij iedere CD zet ik wel bij wat voor soort muziek erop staat.
Feel&.Celebrate.Life!
bartezzz    posted on 07-02-2008 17:46
ik brand 8-10 nummers per cd en ik brand op stijl van oud naar nieuw dus de oudere nummers aan het begin van me map en dan zo steeds nieuwer dus dan weet k ongeveer waar k moet zoeken voor een nummer.

Julemac    posted on 07-02-2008 18:05
was hier niet al een topic over? Happy, laughing ik brand in ieder geval ook 8 tot max 10 nummers per cd en per genre deel ik ze in. house, urban en commercieel heb cd mappen 1 house en 1 de rest
Flexii    posted on 07-02-2008 18:05
Poster: bartezzz
ik brand 8-10 nummers per cd en ik brand op stijl van oud naar nieuw dus de oudere nummers aan het begin van me map en dan zo steeds nieuwer dus dan weet k ongeveer waar k moet zoeken voor een nummer.

ik ook alleen meestal wat meer nummers op 1 cd
Jorrit    posted on 07-02-2008 18:06
Poster: _Ivan_
Hier loopt dacht ik al een topic over? klik
Zelf brand ik rond de 4/5 nummers op een cd. Heb ze niet ingedeelt van vooraan trance en achterin house maar gewoon op volgorde van het moment van branden in mijn cdmap zitten. Bij iedere CD zet ik wel bij wat voor soort muziek erop staat.

En daar gaan we verder Winking my eye

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

108 Users online: 31 Guests (77 Unknown)
Pages generated today : 51.698
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.958.990