Eerst track die ik gemaakt hebt:P ik verwacht niet veel, maar ik wil graag kritiek zodat ik me zelf kan verbeteren Zou wel nice zijn als mensen m even luisteren en er comments op geven
User edit by MickeyHouse on 07-02-2008 @ 13:00:32 (3%)
What do you think about [T] Micky House - Coptic ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik zou zeggen flink blijven oefenen. Je bent in het begin al gauw geneigd om dingen te posten, maar dan kan je er bijna zeker van uitgaan dat je toch geen serieuse reacties krijgt.
Luister goed naar bekende house tracks en probeer te begrijpen hoe die opgebouwd zijn. Opbouw..Climax..Afbouw..Het hele arrangement. Als je daar een beetje van geleerd hebt, probeer dan zelf eens een beat te maken. Dan plak je die beat gewoon heel vaak achter elkaar. En terwijl je die beat afspeelt ga je achterover zitten en probeer je in je hoofd ideetjes te creëren. (Melodietjes, sounds.)
Sorry dat ik het moet zeggen maar hij klinkt het hele liedje door een beetje soft ook die beat je hebt niet echt het gevoel dat hij in een keer doorbreekt ofzo
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.