Ik ga waarschijnlijk een set kopen met de Numark Axis 4. Maar ik had de vraag wat houd de loop precies in? Kan iemand een filmpje sturen waar je het hoort ofso? Mazzel!
What do you think about Loop ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik kan je wel even uitleggen wat een loop betekend
een loop is een stukje dat hij blijft herhalen
met loop in zeg jij vanaf waar hij begint met herhalen en met loop out zeg je waar hij moet stoppen (dus blijft hij in een rondje gaan van loop in naar out naar in naar out)
en met exitloop gaat de plaat weer gewoon verder..
Was helemaal niet slecht bedoeld hoor... Maar het lijkt of je nog niet erg goed weet hoe het allemaal in elkaar zit, daarom raad ik je aan eerst eens een paar filmpjes op YouTube te bekijken of eens bij vrienden of in een jeugdhuis de installatie uit te proberen. Een booth kost namelijk een smak geld als je nog geen of weinig ervaring hebt en überhaupt nog niet weet of je er wel voort mee wil..
Ik wil er 100% mee voort en hiero zijn geen jeugdhonks enzo en vrienden van me hebben geen sets dus! Het komt goed ik krijg genoeg informatie mede dankzij dit forum! En nu door jou!
Thanks!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.