MUSIC WEAR!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tinuva    posted on 06-02-2008 14:59
hoi,

Ik heb een shopje geopent waar je toffe, muziek gerelateerde kleren kan kopen!

Kijk zelf eens op je gemak rond, er is nog niet zo veel, maar er komt zeker snel veel keuze bij!

Altijd leuk als verjaardagskado, of gewoon voor jezelf!

Indien iemand een request heeft voor een T-shirt of dergelijke, mag je me altijd contacteren!

Hier de link:
[edit: links naar webshops zijn hier helaas niet toegestaan, zie ook de Terms of Use]
Enjoy!
Greetz
Mod edit by Nvie on 06-02-2008 16:49 (20%)

What do you think about MUSIC WEAR! ??

Vote :   

Illusion    posted on 06-02-2008 15:14
Spam:p lijkt me

Deze shop kan ik ook maken. Spreadshirt.net is een website waar je kleren kan laten maken en bestellen. Ook kan je hier eigen shop in maken, maar dan zelf geld verdienen, en spreadshirt verdient er ook aan. spam:p
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 06-02-2008 @ 15:15:35 (3%)
ArCee    posted on 06-02-2008 16:34
Of er nu adidas, nike of pioneer op staat, ik HAAT merk kleding, tenzij ik er money voor krijg, kunnen we dat weer in de booth inversteren Cry
Luxx    posted on 06-02-2008 18:22
Poster: ArCee
Of er nu adidas, nike of pioneer op staat, ik HAAT merk kleding, tenzij ik er money voor krijg, kunnen we dat weer in de booth inversteren Cry

jij loopt het liefste rond in je zeeman kloffie
www.mothermusic.nl
bastianhecker    posted on 06-02-2008 21:20
haha ja ik hecht wel waarde, aan vette kleren en dat er een merk opstaat is een bijkomst ik ga in het eerste opzicht voor de vetste shit dan pas voor merken!
Illusion    posted on 07-02-2008 09:58
Poster: ArCee

Zo is dat:p. Gewoon dragen wat je leuk vind, het hoeft helemaal niet duur te zijn.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

43 Users online: 9 Guests (34 Unknown)
Pages generated today : 8.997
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.563.249