Hoe kom jij aan je geld voor je Gear (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JollyJunkie    posted on 06-02-2008 12:57
De naam van de topic zegt het al 'Hoe kom jij aan je geld voor je (DJ) Gear?'
Als je meerderjarig bent kan je werken en op feesten draien maar dan heb je eerst gear nodig en daar heb je geld voor nodig, Maar hoe kom je aan je geld als je minderjarig bent??
Ik hoop dat er veel reacties komen want ik ben minderjarig en ik zou niet wetenhoe ik aan veel geld kom

What do you think about Hoe kom jij aan je geld voor je Gear ??

Vote :   

Roos    posted on 06-02-2008 19:43
Ik ben nu fulltime juffrouw op een basisschool. Maar toen ik 15 was heb ik mijn eerste spullen gekocht. De tt's met een (rentevrije) lening van mijn broer overgekocht. En heel veel gewerkt (krantenwijkje op naam van mijn zus omdat ik te jong was, bij een tuincentrum enz). en keuzes maken: koop ik dat truitje of 4 platen, en dan ging ik voor platen. Dus modieus was ik niet in die tijd Cry.
Ik heb niets van mijn ouders gekregen, ik heb geleerd om zelfstandig te zijn. En daarbij hoorde als je iets wilt hebben, moet je daar zelf voor zorgen.
bambamstudio    posted on 06-02-2008 19:44
ervoor werken.....zo kom ik aan mijn geld voor mijn zooi eh gear
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
MissSalem    posted on 06-02-2008 19:45
Niets van de ouders; zelf lang en hard voor werken. Het loont de moeite. Winking my eye
In het leven moet je leren zelfstandig zijn. Hoe eerder je dat leert, des te beter.
McBany    posted on 06-02-2008 19:47
1 tip
organsiseer  zelf feesten!
krijgt zo 200 euro min per feest:P
bambamstudio    posted on 06-02-2008 19:48
mijn eerste synth heb ik wel van mijn ouders gekregen....die eerste synth heeft veel van mijn gear betaald Winking my eye
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
tairip    posted on 06-02-2008 20:34
Poster: McBany
1 tip
organsiseer zelf feesten!
krijgt zo 200 euro min per feest:P

Haha... bij een feestje organiseren komt wel iets kijken! Het is niet zo makkelijk als mensen denken!
djmamo    posted on 06-02-2008 20:45
al mijn gear en apparatuur wat ik verder heb staan is allemaal zelf betaald en voor dat geld heb ik hard moeten werken.

mijn ouders hebben mischien een paar cd's betaald (je moet iets vragen met je verjaardag en kerst)
maar verder alles zelf betaald.

ook heb ik eigenlijk al mijn oude gear verkocht en dan met het geld wat ik daar van terug kreeg en gespaard geld weer nieuwe gear gekocht of goede 2e handse.

en kan nu met trots zeggen dat ik nu alles nieuw heb en alles met een pioneer sticker (dj gear dan)
www.moonentertainment.nl
Jer    posted on 06-02-2008 22:46
Werken werken en nog eens werken....
Maar je ben er dan echt veel zuiniger op en je kan er trots op zijn!
christiano    posted on 06-02-2008 22:52
veel en veel sparen :p
en veel werken en kranten lopen tijdens feest dagen met grote kans op grote bonus :P
Ywe    posted on 07-02-2008 08:22
Sparen, en ik liet net als roos de modieuze truitjes ook liggen.... naja, de modieuze T-shirts dan Cry

Spaar nu ook voor vernieuwing, gaat misschien nét iets harder als ik mn oude gear verkoop, maar dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen Cry
Nandi    posted on 07-02-2008 10:32
IK ben nu ook 15 en heb ook eerste gear gekocht gewoon zakgeld beetje gespaard en nieuwjaars geld :D en nu kan ik af en toe plaatjes kope , ik heb mij nu ook geschreeven bij interim bureau 's en ik heb deze paasvakantie misschien een klein jobje , en de zomervakantie ben ik 16 en hoop ik ook wel op een job :D Dan zal ik mijn booth wel uitbreiden of vernieuwen !!
User edit by Nandi on 07-02-2008 @ 10:34:56 (100%)
robbert    posted on 07-02-2008 11:09
Ik heb goed gespaard en veel gewerkt voor mijn DJ gear en ben dan ook behoorlijk trots op de spullen die ik heb staan.

Als werk doe ik al zo'n 5 jaar horeca werk op verschillende locaties. Van een simpel afwas baantje in een goedkoop eetcafe tot (hulp)kok in een chique resaturant met een sterrenkok. Nu ben ik zelf kok in een eetcafe. Daarnaast draai ik regelmatig waar ik behoorlijk veel mee verdien. Toch zo'n 100 euro per feest..
woxa    posted on 07-02-2008 11:39
ik ben 19

en voor mijn dj gear ga ik meestal gaan werken bij een verhuurfirma opstellen/afbreken van installatie
en af en toe lichtsturing

en dan draai ik regelmatig en daar verdien ik ook nog redelijk deftig mee (ongeveer 150€/feest)
Bouncy    posted on 07-02-2008 11:41
Ik werk er kijhard voor!:P
skyline643    posted on 07-02-2008 12:57
Door iedere dag opnieuw te gaan werken en alles zelf te betalen. En ik heb er al serieus wat euro's tegen aan gegooid!
JollyJunkie    posted on 07-02-2008 13:47
Als ik het goedbegrijp moet ik dus gewoon geduld hebben en zakgeld sparen en voor kerst en sint geld vragen totdat ik op feestjes kan draaien en daar geld mee verdien en spaar voor betere gear:P
Xitrate    posted on 07-02-2008 15:25
Poster: Jasper777
Als ik het goedbegrijp moet ik dus gewoon geduld hebben en zakgeld sparen en voor kerst en sint geld vragen totdat ik op feestjes kan draaien en daar geld mee verdien en spaar voor betere gear:P

Nee, je moet gaan werken Winking my eye
Tizio    posted on 07-02-2008 15:40
Is het dan normaal dat ik zeg dat ik morgen een cdj 400 voor m'n verjaardag krijg? :p
Zelf ook al een paar honderd euro gespaard, +vakantiewerk..
En hopen dat ik de vakantie bij m'n pa aan het werk kan, montage werkzaamheden in binnen en buitenland! Ben trouwens morgen 15 Winking my eye
OneSixty    posted on 07-02-2008 16:35
Poster: Tizio
Is het dan normaal dat ik zeg dat ik morgen een cdj 400 voor m'n verjaardag krijg? :p

leuke ouders ...

alvast een fijne verjaardag...
bastianhecker    posted on 07-02-2008 16:54
Poster: Tizio
Zelf ook al een paar honderd euro gespaard, +vakantiewerk..
En hopen dat ik de vakantie bij m'n pa aan het werk kan, montage werkzaamheden in binnen en buitenland! Ben trouwens morgen 15 Winking my eye

Hoef je zelf helemaal niks mee te betalen? wel gefeliciteerd dan... vind cdj400 beetje overdreven sorry.
JollyJunkie    posted on 07-02-2008 16:59
Poster: Xitrate

Nee, je moet gaan werken Winking my eye
  Wat moet ik doen dan op mijn 12e,
Krantenwijk kan al niet meer wanter zijn al genoeg mensen bij ons die een krantenwijk hebben,
ik zou echt niet weten wat ik anders als werk zou moeten doen,
ik moet dan in ieder geval gaan zwartwerken en i weet niet of mijn ouders daar blij mee zijn
DEGEE    posted on 07-02-2008 17:04
Poster: Jasper777
Wat moet ik doen dan op mijn 12e,
Krantenwijk kan al niet meer wanter zijn al genoeg mensen bij ons die een krantenwijk hebben,
ik zou echt niet weten wat ik anders als werk zou moeten doen,
ik moet dan in ieder geval gaan zwartwerken en i weet niet of mijn ouders daar blij mee zijn

als je bij familie en vrienden klusjes doet dan kan je ook al aardig wat verdienen
JollyJunkie    posted on 07-02-2008 17:14
Poster: DEGEE

als je bij familie en vrienden klusjes doet dan kan je ook al aardig wat verdienen

Een nadeel ik heb weinig familie en de familie die ik heb woont ver van mij vandaanUnhappy
bastianhecker    posted on 07-02-2008 17:15
je ken ook proberen om goed te leren zuipen en dan mensen voor weddeschappen deruit zuipen:D! als ze veel op hebben geven ze vet veel geld. Mijn broertje had met oud en nieuw 30 rotjes voor 10 euro aan 2 voorbijgangers verkocht!:P
JollyJunkie    posted on 07-02-2008 17:17
Poster: bastianhecker
je ken ook proberen om goed te leren zuipen en dan mensen voor weddeschappen deruit zuipen:D! als ze veel op hebben geven ze vet veel geld. Mijn broertje had met oud en nieuw 30 rotjes voor 10 euro aan 2 voorbijgangers verkocht!:P
  Haha :P val te proberen

114 Users online: 43 Guests (71 Unknown)
Pages generated today : 805
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.861.203