People
Ik hoor mensen vaak over dj-contest ed. Ik zelf acht me inmiddels goed genoeg om met die dingen sirieus mee te doen..
Ik vind het alleen enigzins lastig op tijd die contests te vinden.
Ik heb dan pas voor een in geschreven, maar zou ze graag vaker doen.
Iemand iedeen hoe je daar (behalve zelf organiseren, en het wat dat betreft hatelijk partyflock) op tijd kan vinden..
Graag zinnige reacties van mensen die daar 1 of meerdere keren aan mee hebben gedaan
de voorde hand liggende reacties kan ik zelf ook bedenken
Poster: JayTaph
Het nadeel vind ik van contesten is dat je niet echt een goed netwerk opbouwt, iets wat (helaas) belangrijker is dan goed kunnen draaien (en dat is altijd zo geweest).
Poster: Bastian
Ik heb volgende maand een dj contest.
Dit word waarschijnlijk een aardig grote aangezien het van de Kunstbende en in samenwerking met ID&T is (en je zou evt. een plekje op mysteryland kunnen winnen!)
Het gaat eigenlijk als volgt en als er een pijltje komt betekent het dat je doorgaat naar de volgende ronde..
Verkadefabriek/Mezz/Effenaar (Den Bosch/Breda/Eindhoven) > 013 (Tilburg) > Studio 80 (Amsterdam) Finale
Zo zijn er ook voorrondes door het hele land maar ik denk dat ik wel nog even visitekaartjes laat drukken, je weet maar nooit!
Poster: ScottB
Daar doe ik ook aan mee haha!!
Poster: Bastian
Oh vet man, welke regio zit jij?
Ja eigenlijk Limburg, maar daar is geen voorronde voor DJ. Dus moet ik naar Noord-brabant en dan naar Eindhoven. Ik weet alleen niet precies of je ook automatisch meedoet als je je aanmeldt. Weet jij daar iets meer over?
Nu maar weer ff ontopic
Poster: Bastian Ik heb volgende maand een dj contest. Dit word waarschijnlijk een aardig grote aangezien het van de Kunstbende en in samenwerking met ID&T is (en je zou evt. een plekje op mysteryland kunnen winnen!) Het gaat eigenlijk als volgt en als er een pijltje komt betekent het dat je doorgaat naar de volgende ronde.. Verkadefabriek/Mezz/Effenaar (Den Bosch/Breda/Eindhoven) > 013 (Tilburg) > Studio 80 (Amsterdam) Finale Zo zijn er ook voorrondes door het hele land maar ik denk dat ik wel nog even visitekaartjes laat drukken, je weet maar nooit! |
Poster: Renzis
Daar doe ik ook aan mee haha!!
Ok, maar hoe ben je er bij gekomen.??
Wat heb je toen gewonnen en wat heb je er aan gehad? Wat heeft het je zeg maar op geleverd, iets wat je niet zou gedaan hebben zonder de contest.
Poster: Hansje
Visitekaartjes moet ik ook meer eens gaan doen.
Heb wel eens gehad dat iemand er om vroeg.