Dennis van der Geest
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MaD    posted on 04-02-2008 21:58

Ik weet al een poosje dat Dennis van der Geest behalve Judoka ook DJ is.
Nu ben ik zeer benieuwd of die dat ook een beetje kan? OF profiteert hij van zijn bekendheid? heeft iemand hem wel eens horen draaien? Ben erg benieuwd namelijk.

noadja.com /// aboveall.nl

What do you think about Dennis van der Geest ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 04-02-2008 22:53
draaien is geen hersenchirurgie voor gevorderden Winking my eye
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
DonBasco    posted on 04-02-2008 23:16
Ja en Ja

Hij profiteert natuurlijk van zijn bekendheid, maar hij kan ook best een leuk plaatje draaien.
djdinaio    posted on 04-02-2008 23:19
Dennis van der Geest is al enkele jaren DJ en er goede vrienden met Ronald Molendijk, ook wel bekend van de bekende formatie Soulvation.
Hij heeft inmiddels ook al een track gereleased met Ronald Molendijk!

Of Dennis van der Geest ook kan draaien? Ik heb hem zelf nog niet meegemaakt, maar hij heeft wel in het verleden in het Holland Heineken Huis mogen draaien.
Volgens recensies op het internet kan Dennis van der Geest wel draaien (maar op welke niveau? Don't know) en staat hij in het algemeen ook met de grotere DJ's in de line up.
RenéKuppens    posted on 05-02-2008 01:59
hij kan aardig mixen ja!

Heb het gezien op sportman van het jaar gala
Sunrise8    posted on 05-02-2008 14:22
is hij dj WOW. moet ik maar is gauw een bezoekje brengen, hij woont hier praktisch bij mij om de hoek. ik wist dat echt helemaal niet :P
Music made me who i am
JayTaph    posted on 05-02-2008 17:29
Ja, zo zijn er best wel nog een paar.. Martijn Krabbe, Winston Post etc..  Op zich draaien ze allemaal wel ok,  maar niet dat je denkt "nou tjongejonge"..   Ze surfen dus redelijk op hun naamsbekendheid mee dus Happy, laughing
rickdekoning    posted on 05-02-2008 20:35
hahaha, die martijn krabbe, dat wist ik nog niet
LauW    posted on 05-02-2008 20:40
Das echt een slappe zak
Renzis    posted on 05-02-2008 20:43

Al die pikkies uit de goude kooi draaien ook....

Ach Dennis kan het volgens mij wel aardig, hoor standaard goede dingen over zijn mixwerk

sonik    posted on 05-02-2008 20:43
Martijn Krabbe presenteerde begin jaren '90 het radioprogramma 'Dancetracks'
bij de TROS.

Die gast gaat al 'n tijdje mee, draaide ook in de Escape, geloof ik
JayTaph    posted on 05-02-2008 20:48
yup.. doet al een tijdje mee Happy, laughing
bastianhecker    posted on 05-02-2008 21:02
dat had ik nou echt niet verwacht, en dat in de goudenkooi kan je volgens mij geen draaien noemen! echt ik weet niet maar als jij het gaat leren op djm800 en mk3´s dan zou ik ook wel binnen een week kunnen(als je de bpm meters en effecten gebruikt) echt ik geloof daar niks van. En hun (huub en brian) profiteren pas echt van hun bekendheid ik bedoel wie wil er nou dit nou horen? ''dit is de goudenkooi, die gekke parazooi.'' zonder de goudenkooi zou dit nummer niet eens van de grond zijn gekomen!
Laidback    posted on 05-02-2008 22:26
achja als je Talpa music achter heb staan voor 1000% kan iedereen nummers uitbrengen..
als je dan ook nog eens 24/7 op tv / internet bent zijn hitjes zo uitgebracht.. of ze kwalitatief goed zijn, dat boeit ze niet, het geld stroomt toch wel met de miljoenen binnen..
Donzie    posted on 05-02-2008 22:30
dennis dj? vaag ik denk dat ie cker wel van ze bekendheid profiteerd persoonlijk zou ik het ook doen hoor :P

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

160 Users online: 58 Guests (102 Unknown)
Pages generated today : 567
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.860.965