Discogs Collection..
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Wel Collectie vinyls op discogs, ofniet?

-Jup
-Dacht t ff niet.

Voting is only possible for our Members
Max-E    posted on 03-02-2008 21:13
Hallo, ik heb altijd flink rondgesurft op www.discogs.com ... Kwam er laatst achter dat je n hele eigen verzameling kan maken enzo en n wanted list..

Ik begrijp dat dit totaal geen nut heeft als je niet met vinyl draait, maar zijn er uberhaupt nog mensen die ook via dit systeem werken? vind t wel mooi, omdat t maar vinyl zoeken is en dan toevoegenHappy, laughing

EDIT: Laat ook even je eigen pagina achter van discogs en geef dus ook aub je mening

PSUnhappydit is oftopic maar wel ff handig..) Ook ben ik op zoek naar bepaalde (hardcore/artcore) platen, zou je nou net een van die hebben en weg willen doen.. neem contact op:P(ikzelf ben ook wel geintresseerd naar platen van Ruffneck records/audiovisual gangsta/Supreme Intelligince, mag je ook contact voor opzoeken met mijHappy, laughing)

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by Max-E on 04-02-2008 @ 21:39:12 (13%)
Mod edit by Nvie on 16-02-2008 08:51 (1%)

What do you think about Discogs Collection.. ??

Vote :   

Twello    posted on 03-02-2008 21:34
Ik heb een discogs voor mijn platen Cry handig als je een keer heel veel platen hebt, of als je iets wil verkopen.
Max-E    posted on 04-02-2008 12:51
wat is die dan?:P
Renzis    posted on 04-02-2008 13:06
Poster: Max-E
PSUnhappydit is oftopic maar wel ff handig..) Ook ben ik op zoek naar bepaalde (hardcore/artcore) platen, zou je nou net een van die hebben en weg willen doen.. neem contact op:P(ikzelf ben ook wel geintresseerd naar platen van Ruffneck records/audiovisual gangsta/Supreme Intelligince, mag je ook contact voor opzoeken met mijHappy, laughing)

Discogs is idd alleen handig als je vinyl hebt en zoekt. Die platen die jij zoekt zijn daar genoeg te koop aangeboden.

Overigens heb ik paar week trug aantal ruffneck platen weggegooit(A)
Max-E    posted on 04-02-2008 14:03
nee renzis, dat meen je niet.. dit is toch n grapje ofniet? want ik heb niks zien langskomen van vinyls te koop?
Renzis    posted on 04-02-2008 14:08
Poster: Max-E
nee renzis, dat meen je niet.. dit is toch n grapje ofniet? want ik heb niks zien langskomen van vinyls te koop?

DAt is ik die platen heb weggegooid ja.
Ik heb toen een stapel hardstyle platen te koop gedaan hier. Maar die 7/8 oldskool en ruffneck platen vond ik zelf gewoon ***muziek vond. heb ze nog even voor de grap witgetaped en aan me muur geplakt en toen weggegooid.
Maar op discogs moeten die platen vast wel te vinden zijn. Bijna elke plaat is daar nog wel te koop
Max-E    posted on 04-02-2008 14:26
janee weet ik, maar wrm doe je zoiets weg? dr zijn genoeg mensen (zoals ik..) die oldskool en ruffneck platen luisteren, en als ze nog redelijke qualiteit zijn, kun je dr anderen n plezier mee doenWinking my eye maja is jammer.. had t even eerder vertelt Voor je ze ging tapen:P
Renzis    posted on 04-02-2008 14:32
Sja, ik dacht echt van. Is toch rotzooi, net zo goed aan me muur hangen en mee frisbeeen(A)

Najah:  Link naar te koop aangeboden platen
Max-E    posted on 04-02-2008 15:24
haha, ja oke dat zou ikzelf ook doen(als ik rap platen kreeg van artiesten waar ik nognooit van gehoord had..), maar sommige platen zijn best zeldzaam en staan bij VEEEL mensen in de watchlist he:P
Dyno    posted on 04-02-2008 21:17
Ik ben een aantal maanden geleden begonnen met het opzoeken en toevoegen van mijn vinyl collectie op Discogs. http://www.discogs.com/collection?user=DJDyno

Het is nogal erg veel werk om al mijn platen (2228) te doen, maar ben al aardig op weg.

Trouwens, er staan inderdaad een hoop platen te koop daar, maar zijn sommige prijzen daar niet wat overdreven?

Kijk bijvoorbeeld eens naar deze (Ruffneck) plaat, die ik ook in mijn collectie heb: http://www.discogs.com/sell/list?release_id=35242&ev=rp
Er is er zelfs 1 die er € 70,- voor wil hebben!?! Cry

Mocht ik ooit mijn collecitie verkopen, kan ik gaan rentenieren! Cry
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Max-E    posted on 04-02-2008 21:34
Poster: DJDyno
Ik ben een aantal maanden geleden begonnen met het opzoeken en toevoegen van mijn vinyl collectie op Discogs. http://www.discogs.com/collection?user=DJDyno

Het is nogal erg veel werk om al mijn platen (2228) te doen, maar ben al aardig op weg.

Trouwens, er staan inderdaad een hoop platen te koop daar, maar zijn sommige prijzen daar niet wat overdreven?

Kijk bijvoorbeeld eens naar deze (Ruffneck) plaat, die ik ook in mijn collectie heb: http://www.discogs.com/sell/list?release_id=35242&ev=rp
Er is er zelfs 1 die er € 70,- voor wil hebben!?! Cry

Mocht ik ooit mijn collecitie verkopen, kan ik gaan rentenieren! Cry

haha, ja ik weet t:P ik zelf vind het ook gewoon getikt.. deze man zal waarschijnlijk toen net 15 gulden hebben neergelegd daarvoor ofso:P

maja, ik vind het zoiezo verneukt, heb je al ns bij vip-records gekeken? daar kun je bijvoorbeeld de dubbel vinyl van angerfist voor 50 euro kopen... volgens mij hebben ze m op die manier nog over 100 jaar:P

PS. mocht je ooit kappen met de vinyls, mag je je bij mij melden haha:D
Dyno    posted on 04-02-2008 21:37
Duurt nog wel ff voor ik mijn collectie weg doe!! Cry

ps: lees je pb ff!
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Max-E    posted on 04-02-2008 21:40
ja dankjewel dyno:D maar ik weet dat ik n bescheten collectie heb(ben volop aan t uitbereiden.. maar de beurs wil soms niet meedoen, zeer irritant:P) maaru die van jou?
User edit by Max-E on 04-02-2008 @ 21:40:25 (12%)

This is an old Topic

No new postings for 6.430 days.
 Post CommentThat would be 214.3 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

207 Users online: markvl & 58 Guests (148 Unknown)
Pages generated today : 41.809
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.858.355