Limbo muziek
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

fistfull    posted on 03-02-2008 12:53
Ik heb een klein probleempje, ik moet vanavond draaien en nu belde de organisatie mij ofdat ik limbodansmuziek kon verzorgen. Ik zeg dus 'ja geen probleem', maar ik heb dus maar voor een kwartiertje limbodance muziek. Wie kent er limbo muziek? Normale maar ook dance remixjes.

Edit:  Ik bedoel echt limbodance muziek, die op de hawaii enzo word gedraait. Niet limburgse muziek :P
User edit by fistfull on 03-02-2008 @ 15:17:00 (32%)

What do you think about Limbo muziek ??

Vote :   

robbert    posted on 03-02-2008 13:28
Deze artiesten zorgen gegarandeerd voor een feestje:

Erwin vaan 't merretkoer
Beppie kraft
Zoeper
Big Bennie

Als je van deze artiesten de bekende nummers hebt (zoek via google), dan komt het wel goed.
MickeyHouse    posted on 03-02-2008 13:31
De lambada Happy, laughing
Leon    posted on 03-02-2008 13:37
Poster: MickeyHouse
De lambada Happy, laughing

Echt waar dit soort reacties... Cry

Zoek maar eens op:
Kartoesj
Beppie Kraft
Merretkoer
Big Bennie
Sjef Diederen
Patronaatsknoppele
W-Dreej
Tuddezek
Rowwen Heze (alhoewel het niet echt carnaval is, doet dit het wel altijd goed)
Of gewoon liedjes van cd's als: Limburgs Vastelaoves Konkoers, Va Eijsde tot de Mookerhei
bambamstudio    posted on 03-02-2008 13:40
neem je je stock ook mee?
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
fistfull    posted on 03-02-2008 15:18
Haha heel erg bedankt voor de reacties maar jullie hebben me een beetje verkeerd begrepen. Ik bedoelde muziek die je op hawaii enzo hoort. Geen limburgse muziek. [zie edit in post] Maar toch heel erg bedankt voor de reacties Winking my eye
Leon    posted on 04-02-2008 12:31
Poster: fistfull
Haha heel erg bedankt voor de reacties maar jullie hebben me een beetje verkeerd begrepen. Ik bedoelde muziek die je op hawaii enzo hoort. Geen limburgse muziek. [zie edit in post] Maar toch heel erg bedankt voor de reacties Winking my eye

ok dan neem ik m'n reactie op MickeyHouse terug Winking my eye
Sorry heb op moment maar 1 muziekstijl in me kop met Carnaval hier in Limburg :p

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

127 Users online: 51 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 595
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.860.993