hoe stom kun je zijn! (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

kardon    posted on 03-02-2008 02:59

wat ik nu voor blunder heb gemaakt wou ik echt even kwijt.
Ik moest een feestje draaien bij iemand thuis.de avond ging goed.
tot ik op het einde mn spullen ging inpakken 2 cdj1000mk2 1 djm 600
en dan mijn hdj1000 van pioneer.ik was mn headphone kwijt op het einde.
ik kon het ding nergens vinden..dus ik in paniek mn headphone is gejat!!
er was al een beetje ruzie op het feest kwam dit er ook nog bij..ik wou um vergoed
dit en dat..tot ik in mn udg voor vak keek van mn cdj.zathet ding gewoon daarin.alle paniek
om niks dom dom maja exuses gemaakt was allemaal goed maar wou het ff kwijt Cry

What do you think about hoe stom kun je zijn! ??

Vote :   

unspecified    posted on 13-05-2008 16:36
JE GEBRUIKT JE CROSS-FADER NIET?
Roov    posted on 13-05-2008 16:47
Ik heb precies hetzelfde gehad, alleen ik werd helemaal gek. Ik heb geen ruzie ofzo erom gemaakt. Maar het feest wilde beginnen en daar zat ik... :S
Uiteindelijk zat hij in een plastic zak :P
MartinDuncan    posted on 13-05-2008 16:51
Poster: milanium
JE GEBRUIKT JE CROSS-FADER NIET?

Dat is helemaal niet gek... Ik denk dat bijna niemand de crossfader gebruikt..... bij beatmatchen is het gewoon ideaal om met je kanaal faders te werken dat werkt veel makkelijker en nauwkeuriger.. Gewoon niet helemaal je eq open zetten bijv de bass helemaal dicht mid half en high vol open. dan kun je de kanaal fader omhoog doen en aan de over gang beginnen..
User edit by MartinDuncan on 13-05-2008 @ 16:53:31 (100%)
Roov    posted on 13-05-2008 17:01
Poster: MartinDuncan

Dat is helemaal niet gek... Ik denk dat bijna niemand de crossfader gebruikt..... bij beatmatchen is het gewoon ideaal om met je kanaal faders te werken dat werkt veel makkelijker en nauwkeuriger.. Gewoon niet helemaal je eq open zetten bijv de bass helemaal dicht mid half en high vol open. dan kun je de kanaal fader omhoog doen en aan de over gang beginnen..

Dat is idd een fijne manier ja Winking my eye
Gagarin12    posted on 13-05-2008 17:05

gelijkaardig maar niet helemaal, soms de low toch nog wat aan omdat je anders gwn te veel de punch door het mid hoort (soms!) en de high doe ik ook meestal maar 1/3 open en al infadend gaat hij open.

Gagarin
Bart_    posted on 13-05-2008 21:08
ook knap lullig;
sta je 100km verderop, met twee scans, 8 parren (en de andere mik-mak)
owh kut, G-haakjes vergetenCry (+ enkele stroomkabels)
Gelukkig daar nog een PC-winkeltje kunnen vinden, paar stroomkabels gaan halen, en voor de rest al m'n trekbandjes aan de truss knopen..

ook ooit al is gehad:

Stond te draaien.. zit volgend nummer te zoeken. Ineens kijk iedereen me aan, duw m'n HP af, ow kut, geen muziekCry eeeuuh.. overal aan zitten duwen.. bleek dat ik met m'n voet de versterker had uitgeschakeldCry tja, tzijn altijd de domste dingen die je meemaakt.
User edit by Bart_ on 13-05-2008 @ 21:09:19 (21%)
MoXeGy    posted on 13-05-2008 21:34
haha zo iets heb ik ook ooit gehad, ik doe lekker alle stekkers+aan/uit knoppen zo ver mogelijk van me af :P
OneSixty    posted on 13-05-2008 21:42
Poster: Bart_
ook knap lullig;
sta je 100km verderop, met twee scans, 8 parren (en de andere mik-mak)
owh kut, G-haakjes vergetenCry (+ enkele stroomkabels)
Gelukkig daar nog een PC-winkeltje kunnen vinden, paar stroomkabels gaan halen, en voor de rest al m'n trekbandjes aan de truss knopen..

ook ooit al is gehad:

Stond te draaien.. zit volgend nummer te zoeken. Ineens kijk iedereen me aan, duw m'n HP af, ow kut, geen muziekCry eeeuuh.. overal aan zitten duwen.. bleek dat ik met m'n voet de versterker had uitgeschakeldCry tja, tzijn altijd de domste dingen die je meemaakt.

ik ben ook een keer mijn hele kabelkist vergeten xD

gelukkig was het in de buurt , anders had zowel het licht als geluid niet gewerkt :p

maar dat moet je idd niet hebben als je verweg bent...
Ywe    posted on 13-05-2008 23:18
Ik eens op locatie.... voortijds alles gecheckt zodat ik niets zou vergeten:

Kom ik aan... geen tijdcode CD's bij me, en mn gewone cd's had ik maar keertje thuisgelaten

Dan vloek je wel even!

En in het kader van iets kwijt zijn wat  voor je neus ligt:

Ik had mn kaartjes voor Tiësto: EOL Tour SCHIPHOL in de CD hoes van EOL gestopt want die nam ik toch mee zodat ik ze niet kon vergeten...

paar week later zoek ik me een ongeluk, met hele familie hele huis ondersteboven tot ik ter achtergrondmuziek even een CD op wilde zetten en ineens bedacht waar ik die kaarten had verstopt....

En zo gebeurt me dat zeker wekelijks iets :P
OrsonWelsh    posted on 14-05-2008 08:26
wie niet? we zijn toch allemaal mens? Cry

behalve bastiaan dan he...das een geval apart..hahahaha
User edit by OrsonWelsh on 14-05-2008 @ 09:00:22 (100%)
bastianhecker    posted on 14-05-2008 08:43
ik niet
Jori    posted on 14-05-2008 09:17

Ik gebruik soms x-fder soms fader, maar je kan ook je eq gebruiken als je je x-fader gebruikt toch? Ik doe gewoon wat ik op dat moment fijner vind.

This is an old Topic

No new postings for 6.317 days.
 Post CommentThat would be 210.6 months
or a whopping 17.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

181 Users online: 126 Guests (55 Unknown)
Pages generated today : 41.410
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.934.955