Poster: milanium
JE GEBRUIKT JE CROSS-FADER NIET?
Poster: MartinDuncan
Dat is helemaal niet gek... Ik denk dat bijna niemand de crossfader gebruikt..... bij beatmatchen is het gewoon ideaal om met je kanaal faders te werken dat werkt veel makkelijker en nauwkeuriger.. Gewoon niet helemaal je eq open zetten bijv de bass helemaal dicht mid half en high vol open. dan kun je de kanaal fader omhoog doen en aan de over gang beginnen..
Dat is helemaal niet gek... Ik denk dat bijna niemand de crossfader gebruikt..... bij beatmatchen is het gewoon ideaal om met je kanaal faders te werken dat werkt veel makkelijker en nauwkeuriger.. Gewoon niet helemaal je eq open zetten bijv de bass helemaal dicht mid half en high vol open. dan kun je de kanaal fader omhoog doen en aan de over gang beginnen..
Poster: Bart_
ook knap lullig;
sta je 100km verderop, met twee scans, 8 parren (en de andere mik-mak)
owh kut, G-haakjes vergeten(+ enkele stroomkabels)
Gelukkig daar nog een PC-winkeltje kunnen vinden, paar stroomkabels gaan halen, en voor de rest al m'n trekbandjes aan de truss knopen..
ook ooit al is gehad:
Stond te draaien.. zit volgend nummer te zoeken. Ineens kijk iedereen me aan, duw m'n HP af, ow kut, geen muziekeeeuuh.. overal aan zitten duwen.. bleek dat ik met m'n voet de versterker had uitgeschakeld
tja, tzijn altijd de domste dingen die je meemaakt.