Hehe ik zou ook in paniek schietten als ik zo'n headphone kwijt was :D
Poster: dj_jr
mijn motto is eerst kijken en dan zeiken
Poster: Roos
Is een goeie ja! Ach ja ik vond nog in mijn voorvak van een platentas 2 briefjes van 100 gulden. Dat was in de tijd dat je moest gaan betalen om het te wisselen van guldens naar euro's, ook niet zo slim maar jah.
@christiano: Dat is echt zo grappig dat hoor ik wel vaker van mensen, nouja het getuigt ook wel weer dat je een lekker headphone hebt!:D
@Ziax: ik hoop voor je dat je hem wel op vinyl mode hebt staan anders krijg je die stutter en dat is oo niet om aan te horen!
Ik zelf was klein feestje aan het draaien op bassisschool, ik ff met me pa praten. Nouja ik denk doe ff vast nieuwe track zoeken druk ik gewoon vol op de track search knop terwijl die aan het spelen is(ik dacht dat een ander kanaal open stond):S? Dom dom dom:P!
Poster: bastianheckerIk zelf was klein feestje aan het draaien op bassisschool, ik ff met me pa praten. Nouja ik denk doe ff vast nieuwe track zoeken druk ik gewoon vol op de track search knop terwijl die aan het spelen is(ik dacht dat een ander kanaal open stond):S? Dom dom dom:P!
Poster: Ziax
Ik was op mijn 3e feestje aan het draaien... De cdj's stonden zodanig dicht opeen dat ik bij het open/dichtschuiven van de rechter fader per ongeluk met mijn hand op de play button zat
@:twizz is knap lullig:P!
@Ziax: ik weet niet hoor maar mijn naam is bastianhecker niet bastianBecker:P!!!!!haha
moest draaien met spullen die daar stonden: een dubbele cd speler. dee ik per ongelijk mijn cd speler open terwijl die aant spelen was. dodelijke stilte..... maarja niks aant te doen!