hoe stom kun je zijn! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

kardon    posted on 03-02-2008 02:59

wat ik nu voor blunder heb gemaakt wou ik echt even kwijt.
Ik moest een feestje draaien bij iemand thuis.de avond ging goed.
tot ik op het einde mn spullen ging inpakken 2 cdj1000mk2 1 djm 600
en dan mijn hdj1000 van pioneer.ik was mn headphone kwijt op het einde.
ik kon het ding nergens vinden..dus ik in paniek mn headphone is gejat!!
er was al een beetje ruzie op het feest kwam dit er ook nog bij..ik wou um vergoed
dit en dat..tot ik in mn udg voor vak keek van mn cdj.zathet ding gewoon daarin.alle paniek
om niks dom dom maja exuses gemaakt was allemaal goed maar wou het ff kwijt Cry

What do you think about hoe stom kun je zijn! ??

Vote :   

Adrien1989    posted on 03-02-2008 09:16
Beetje dom he, het eerste wat je doet is toch net als met je sleutels, al je zakken en plekkies nalopen:P
TheMole    posted on 03-02-2008 09:22

Hehe ik zou ook in paniek schietten als ik zo'n headphone kwijt was :D

Yorick    posted on 03-02-2008 09:22
mijn motto is eerst kijken en dan zijkenWinking my eye
Roos    posted on 03-02-2008 09:30
Poster: dj_jr
mijn motto is eerst kijken en dan zeikenWinking my eye

Is een goeie ja! Ach ja ik vond nog in mijn voorvak van een platentas 2 briefjes van 100 gulden. Dat was in de tijd dat je moest gaan betalen om het te wisselen van guldens naar euro's, ook niet zo slim maar jah.
JayTaph    posted on 03-02-2008 11:44
Poster: Roos

Is een goeie ja! Ach ja ik vond nog in mijn voorvak van een platentas 2 briefjes van 100 gulden. Dat was in de tijd dat je moest gaan betalen om het te wisselen van guldens naar euro's, ook niet zo slim maar jah.

Niet echt nee Happy, laughing

Eens een van mijn eerste platen die ik had, had een ontzettende "bobbel" aan een kant. Hij liep wel, maar het zag er raar uit als je op elke rotatie je naald bijna een centimeter de lucht in ziet knallen.  Aangezien vinyl niet zo goed tegen warmte kan, heb ik geprobeerd om die bobbel eruit te strijken met een strijkijzer..

Laten we maar zeggen dat na afloop ik een niet zo heel erg ronde plaat meer over had Happy, laughing
Adrien1989    posted on 03-02-2008 12:01
Whewhewhe. Mijn domste actie vind ik toch nog altijd dat vreemd stond te kijken waarom m'n cdj nie wilde en naar veel gekloot erachter komen dat de kanaaltoewijzing fout staat.
Laidback    posted on 03-02-2008 12:28
sorry dat ik het zeg, maar vind meer iets voor de late leeuw of het domme actie topic..
als die nou echt gejat zou zijn dan had ik gezecht van. Ok..
JayTaph    posted on 03-02-2008 12:30
Niet mijn aktie, maar wel een aktie waar ik als LJ aanwezig was: 

Jongen was aan het draaien, draaide echt met een SUPERharde monitor, draait ie op een gegeven moment de master dicht ipv zijn headphone..  resultaat: zaal geen geluid, maar hij hoorde het niet doordat zijn monitor loeihard stond.. heeft eventjes geduurd voordat ie het in de gaten had... 

Verder zelf is me meer dan 1 keer wel overkomen dat ik de naald van de verkeerde plaat afhaal..  WOW
Jeffrey-E    posted on 03-02-2008 12:34
stomste actie... eerste keer met krachtstroom werkenCry paar jaartjes terug.
vriend van me steekt de stekkers in en er was iets mis waardoor de stop steeds omging van de paddestoel dus ik zeg tegen die gast ja hou die stop us omhoog en terwijl hij die stop omhood deed probeerde ik de versterker aan te zetten en opeens een knal hele versterker rack in de fik. 2 versterker kaduud de rest alleen de voeding.
(haha goede indruk trouwens voor de mensen die ons toen inhuurde zegmaar Cry Winking my eye
krijg je met onder druk werken he Cry niks vergoed gekregen omdat niemand het wou opgeven aan de verzekering. en ik zelf te jong was op dat moment. Cry
maja heb er van geleerd he Cry
christiano    posted on 03-02-2008 12:56
ik had ook een keer dat ik op een feest moest draaien en zocht mijn headphone echt 10 minuten zitten zoeken maar hij bleek gewoon op mijn hoofd te zitten :P
Ziax    posted on 03-02-2008 13:19
Ik was op mijn 3e feestje aan het draaien... De cdj's stonden zodanig dicht opeen dat ik bij het open/dichtschuiven van de rechter fader per ongeluk met mijn hand op de play button zat Cry
bastianhecker    posted on 03-02-2008 13:39

@christiano: Dat is echt zo grappig dat hoor ik wel vaker van mensen, nouja het getuigt ook wel weer dat je een lekker headphone hebt!:D

@Ziax: ik hoop voor je dat je hem wel op vinyl mode hebt staan anders krijg je die stutter en dat is oo niet om aan te horen!

Ik zelf was klein feestje aan het draaien op bassisschool, ik ff met me pa praten. Nouja ik denk doe ff vast nieuwe track zoeken druk ik gewoon vol op de track search knop terwijl die aan het spelen is(ik dacht dat een ander kanaal open stond):S? Dom dom dom:P!

Melle    posted on 03-02-2008 14:12
Had vroeger ook wel van die dingen dat je iets zocht terwijl je het gewoon in je handen had :P
christiano    posted on 03-02-2008 14:13
jah heb ik ook soms op feestjes dat ik dan met de verkeerde fader uit fader of de verkeerde cd speler uit doe
right1    posted on 03-02-2008 14:21
Toen ik voor de 1ste keer mijn gear aansloot (gisteren Cry) Hoorde ik geen geluid.
Alle kabels nog een gechecked, naald en arm herafgesteld. Daar zo'n klein uurtje aan zitten werken.
Kwam het uit dat de EQ op 0 stond.
thomassmith    posted on 03-02-2008 14:39
dom dommer domst
Ziax    posted on 03-02-2008 14:46
@ bastianbecker: staat altijd op vinylmode gelukkig :D

Ik had gelukkig ook mijn koptelefoon niet op waardoor ik meteen weer op de playknop kon duwen en er amper 5 sec geen muziek was.
kardon    posted on 03-02-2008 16:17

hahah ja ik heb een wijze les geleert dat is 1 ding wat zeker is. Cry
MickeyHouse    posted on 03-02-2008 16:20
Poster: bastianhecker

Ik zelf was klein feestje aan het draaien op bassisschool, ik ff met me pa praten. Nouja ik denk doe ff vast nieuwe track zoeken druk ik gewoon vol op de track search knop terwijl die aan het spelen is(ik dacht dat een ander kanaal open stond):S? Dom dom dom:P!

Precies hetzelfde gehad:P voel je je echt naar:P Iedereen kijkt je ineens aanUnhappy
Twizz    posted on 03-02-2008 16:23
Poster: Ziax
Ik was op mijn 3e feestje aan het draaien... De cdj's stonden zodanig dicht opeen dat ik bij het open/dichtschuiven van de rechter fader per ongeluk met mijn hand op de play button zat Cry

bij mij was da dus het geval toen ik voor 100 man stond(moest ff liedje draaie voor de dansgroep)
en toen was dus de dance-act verpest en moeste ze opnieuw beginne
bastianhecker    posted on 03-02-2008 16:27

@:twizz is knap lullig:P!

@Ziax: ik weet niet hoor maar mijn naam is bastianhecker niet bastianBecker:P!!!!!haha

one-eye    posted on 28-02-2008 14:48
Mijn domste actie is met alles aansluiten enzo (tja nog geen flightcase voor mn dubbele cd spelertje) ik dacht dat een kanaal van m'n mengpaneel kapot was. Tja je krijgt er geen geluid uit als je cross-fader de verkeerde kant opstond. Helaas kwam ik daar de volgende morgen pas achter. mja nog een kanaaltje over.
tom-j    posted on 28-02-2008 16:45

moest draaien met spullen die daar stonden: een dubbele cd speler. dee ik per ongelijk mijn cd speler open terwijl die aant spelen was. dodelijke stilte..... maarja niks aant te doen!

Ghost-Andries    posted on 28-02-2008 16:56
ik kreeg ooit maar aan één kant van de speakers geluid en was maar aan het zoeken en wist niet wat er scheelde en de volgende dag zag ik dat het knopje van stereo op mono stondCry
OneSixty    posted on 28-02-2008 17:10
ik eens een keer :

ik wil plaat b inmixen , ik doe de fader omhoog maar ik hoor niets.
dus ik probeer het nog eens , en nog eens :p

huh ? ik maar denken dat het kanaal niet goed zit aangesloten , ik de kabeltjes checken.
alles zat gewoon mooi aangesloten...

ik maar denken en denken xD

zag ik opeens dat mn crossfader niet in het midden stond xD
ik heb hem meteen maar met gaffa vast gezet omdat ik hem toch nooit gebruik.

186 Users online: 129 Guests (57 Unknown)
Pages generated today : 41.639
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.935.184