PCDJ Red vs MAYA44 audio interface
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djtnox    posted on 03-02-2008 00:09
Het probleem: PCDJ Red heeft bij mij altijd goed gewerkt.
Na een crash van mijn moederbord ben ik gaan zoeken naar een luxere geluidskaart en ik kreeg bij Bax-Shop een ESI MAYA44 USB Audio interface geadviseerd.
Alle drivers zijn up-to-date, de PCDJ config is goed ingesteld en toch krijg ik maar van één pcdj speler geluid over Out 1/2. Out 3/4 blijven angstvallig stil.

Is er iemand die hier een degelijk advies over kan geven? Ik heb al een driftig mailtje naar bax gestuurd maar hoe meer advies hoe beter.

Alvast bedankt.

What do you think about PCDJ Red vs MAYA44 audio interface ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 03-02-2008 02:15
Wat zeggen ze bij PDDJ? Ik denk dat je bij hun moet zijn, want het zal wel een instelling zijn
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
DJ_IVI-R    posted on 03-02-2008 12:37
mja  trek de usb stekker van je maya eens uit en steek hem terug in, en dan pc programma terug opstarten

das bij mij soms ook
www.nikan.be
djtnox    posted on 06-03-2008 19:42
De oplossing is nabij, de hele pc mee naar de winkel en we komen pas weer buiten als de hele handel draaid.

(tot over een week of twee??!!Cry)
Lawrenz    posted on 06-03-2008 19:46
Misschien een domme vraag, maar heb je wel in het ASIO Control Panel gekeken of Output 3/4 niet gemute stond en het volume wel omhoog?
djtnox    posted on 04-05-2008 14:37
Onder de noemer "De oplossing is altijd simpel"!!

PCDJ de deur uit gekegeld en overgestapt op Traktor dj software!

De hele handel in één keer goed, alleen nog even heel de pc opnieuw installeren zodat het allemaal nog wat soepeller loopt.

This is an old Topic

No new postings for 6.337 days.
 Post CommentThat would be 211.2 months
or a whopping 17.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

210 Users online: 95 Guests (115 Unknown)
Pages generated today : 169.101
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.688.016