Het probleem: PCDJ Red heeft bij mij altijd goed gewerkt. Na een crash van mijn moederbord ben ik gaan zoeken naar een luxere geluidskaart en ik kreeg bij Bax-Shop een ESI MAYA44 USB Audio interface geadviseerd. Alle drivers zijn up-to-date, de PCDJ config is goed ingesteld en toch krijg ik maar van één pcdj speler geluid over Out 1/2. Out 3/4 blijven angstvallig stil.
Is er iemand die hier een degelijk advies over kan geven? Ik heb al een driftig mailtje naar bax gestuurd maar hoe meer advies hoe beter.
Alvast bedankt.
What do you think about PCDJ Red vs MAYA44 audio interface ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
PCDJ de deur uit gekegeld en overgestapt op Traktor dj software!
De hele handel in één keer goed, alleen nog even heel de pc opnieuw installeren zodat het allemaal nog wat soepeller loopt.
This is an old Topic
No new postings for 6.337 days. Post CommentThat would be 211.2 months or a whopping 17.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.