Hey,
Ik ben een beginnende gebruiker van Reason 4.0 en heb ook geen enkele ervaring met andere programma's. Ik heb geen externe apparatuur aangesloten op mijn pc en werk dus alleen met de reason 4.0 software. Mijn probleem is het volgende:
Ik werk in thor met de step sequencer , ik kloot wat met een geluidje totdat ik iets heb gevonden wat me bevalt. Ik heb al een simpele beat en wat pingeltjes met dr rex op mn sequencer (?) beneden staan en nu wil ik dus het geluidje dat ik met de step sequencer in thor heb gemaakt recorden en invoegen bij het stukje wat ik al heb. Maar ik wil het geluidje van de step sequencer niet vanaf het begin van de "track" erin in hebben maar laten we zeggen halverwege. Ik snap niet wat ik fout doe maar of ik hoor helemaal niks op de uiteindelijke recording (export/save as audio file) of ik hoor het geluidje de hele "track" door. Ik krijg reason niet zover , om het thor geluidje te laten horen op de recording wanneer ik het wil. Het is zoals ik zei of de hele track door of helemaal niks. Iemand enig idee hoe dit kan? Moet ik de sequencer constant op Run laten staan of juist niet? Ik heb al geprobeerd met de Mixer (14:2) thor op 0 volume te zetten en pas het volume omhoog te gooien wanneer ik het geluidje op mn "track" wil maar tevergeefs. Ik hoop dat iemand de moeite neemt om dit iets te lange verhaal te lezen en misschien een oplossing heeft. Nogmaals ik ben een beginner dus take it easy

Groeten Tom