Poster: TwizzNever had problems with that.
met iTunes is het sowieso vaag met vaak het eerste nummer van een album
bijna altijd geeftie de nummers veel langer aan dan dat ze zijn, bijvoorbeeld een nummer dat eingelijk 3.40 duurt duurt volgens iTunes 20 minute... zodra het eigenlijke nummer voorbij is(dus na 3.40) gaatie wel gewoon naar het volgende nummer.
Poster: MissSalem
Probeer eens de Ipod leeg te maken en alles opnieuw op te zetten. Kan gemakkelijk met Copy-Paste.
Poster: MickeyHousedaar bestaan plugins voor
Als hij de muziek niet op zijn computer heeft staan gaat dat niet lukken hoorje kan namelijk niks van je Ipod naar je Computer kopieeren:D
Poster: MickeyHousekun je wel: http://www.clubipod.nl/handleidingen.php?id=6
Als hij de muziek niet op zijn computer heeft staan gaat dat niet lukken hoorje kan namelijk niks van je Ipod naar je Computer kopieeren:D
Poster: ccc
Hier open ik het nummer in. 10 minuten is hij hier. En hier komt de qlimax na 5 minuten.
Dus
VLC Mediaplayer
Totaal: 10 minuten
Qlimax na: 5 minuten
Windows Mediaplayer:
Totaal: 7:42
Qlimax: 3:42
Ipod
Totaal: 7:15
Qlimax: Niet te horen want deze start na 7:15
Poster: the-melody
Never had problems with that.
Poster: ccc
Dit zijn tijden van het programma en gemeten tijden.
Zijn beide exact hetzelfde.
't zou wel prachtig zijn als een programma zomaar je nummers kan verlengen......
Ik heb al vaker meegemaakt dat de timing van het programma een 320 mp3 langzamer afspeelt en dus langer duurt dan een 128 mp3-tje. Verder kunnen programma's die op de achtergrond draaien de timing van het systeem in de war gooien en duurt het nummer langer. Maar dan zou het nummer langzamer afgespeeld moeten worden.
ik heb dit een keer getest door een cd mee te laten lopen op mijn installatie terwijl ik hetzelfde nummer op de pc liet draaien (mp3 320). De cd was al afgelopen en de pc bleef nog ruim 20 seconden doorspelen (nummer was ongeveer 5 minuten......)