Pc problemen en vragen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Melle    posted on 31-01-2008 18:03
He mensen

De laatste tijd loopt mijn pc nogal klote, ik ga dus waarschijnlijk met pc deinstaleren zodat hij weer helemaal schoon in.
Maar nu me vragen,
1.  ik wil zeker weten dat ik fl studio er gewoon weer op kan zetten zonder dat er problemen zijn met dat er nog ergens bestandes gevonden zijn nadat je hem hebt gedeinstaleerd en om die reden het niet meer kan instaleren.
2. De laatste tijd hoor ik veel distortion als ik projecten beluister, terwijl ik dat vroeger niet had, als jullie hier een antwoord op weten ga ik hem niet deinstaleren Happy, laughing.
3. Helpt een nieuwe geluidskaart ook tegen distortion?
4. Mijn reageert ook traag als ik een toets in druk van me midi keyboard, terwijl ik dit eerst ook niet had, ligt dit aan me pc of aan instellingen?
Dit waren mijn vraagjes, hopelijk kunnen jullie hier antwoordo op geven
User edit by Melle on 31-01-2008 @ 18:08:47 (22%)

What do you think about Pc problemen en vragen ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 31-01-2008 18:19
1. tip: koop gewoon een nieuwe HD met een OEM windows, dan heb je iig een clean install.
2. wat bedoel je met distortion? heb je een voorbeeld?
3. zie 2
4. zie 1
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Dirkvh    posted on 31-01-2008 19:24
Ik heb bij mij op een oude computer boven, waar ik nu op zit, windows xp lite geinstalleerd, dat is gewoon windows alleen dan zijn er de onnodige dingen uitgehaald, waardoor hij sneller start, loopt en minder vol staat. Misschien is dit een tip, ik ben er erg tevreden over.
Ik zou zowiezo, gewoon even je computer formateren, nadat je gekopieerd hebt wat echt nog nodig is, en dan even een install doen.

In ieder geval succes ermee. Winking my eye
DJMartijnn    posted on 31-01-2008 21:02
Probeer is een virusscanner er overheen te halen. Doet meestal wonderen.

This is an old Topic

No new postings for 6.432 days.
 Post CommentThat would be 214.4 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

287 Users online: 119 Guests (168 Unknown)
Pages generated today : 5.341
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.698.732