eyy mensen,
ik heb een aantal edits van sommige dj's gekregen. Ik heb ze dus op cd staan. Nu worden het zoveel losse cd's in mn map dat ik er dus meerdere per cd wil. Kan ik ze nu rippen van die cd's en meerdere op een cd'tje zetten zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit
Thnx alvast,
btw: ik zou nog zo'n flyer posten van dat feestje met photoshop, ff voor degene die het gelezen hebben of geholpen....maar hoe krijg ik die hier geupload zeg maar?!(A)
De kwaliteit blijft alleen gelijk als je ript op .wav formaat.
Dan klopt de opmerking van MoXeGy, bij rippen naar MP3 krijg je wel (afhankelijk van de bitrate) verlies.
uploaden van plaatjes moet je trouwens eerst in je gallery doen en in een topic doe je dat dan via dat boom incoontje
Poster: Gery
Ik rip altijd alles naar 192kbps AAC, geeft een aanvaardbaare bestandsgroote om met timecode te draaien plus het qualiteitsverlies is nihil.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.