Ik heb hier op m'n kamer 2 keyboards staan van Roland, waaronder de G800. Beide zijn aangesloten op de computer, maar volgens mij kan ik veel meer uit de G800 halen. Is er hier iemand die weet of je de rotary knobs onder het beeldscherm van het keyboard kan toewijzen aan iets in produceersoftware (via MIDI)? Dan zou ik veel meer vanaf m'n keyboard kunnen doen in plaats van met de muis
What do you think about Roland G800 keyboard rotaryknobs toewijzen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Het gaat hier niet om het toewijzen van knobs etc in Reason zelf, maar de rotary knobs op m'n keyboard zijn niet toe te wijzen aan zulke knobs in de software. Dus het gaat om het keyboard, niet om de software
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.