Poster: Ferrox
Ik soms, maar die optie zit er weer niet tussen!
Poster: DrezZ
Ik vroeg me af, of jullie, (pioneer pro) dj gebruikers, de faderstart vaak gebruiken, en in welke situatie?
Poster: Nvie
Wel handig om met (niet-dj)achtergrond muziek een kabeltje van de ene cd speler naar de andere te leggen, zodat als je aan het eind van een CD net even weg bent er toch gewoon muziek is.
Poster: Jer
Heb wel de cd spelers op elkaar aangesloten staan, wrm ik zou het niet weten
Poster: Ywe
ff offtopic:
hoe werkt dat dan? Heb ze standaard op mn DJM aangesloten, niet op elkaar. Maar dan volgt de ene cd de andere op als nummer is afgelopen?
Poster: Nvie
Nee, dat is als je de CD spelers gewoon rechtstreeks linked.
Voor de luie startdrukkers onders ons dikke prima!
Poster: Lead
Als je 2 CDJ's op elkaar aansluit door met een Faderstart kabeltje de 2 faderstart aansluitingen met elkaar teverbinden en Auto Cue aan zet zullen de spelers om en om een track afspelen (elkaar opvolgen).
Als 1 speler klaar is met een nummer geeft hij een signaaltje door naar de andere zodat die begint te spelen.
Poster: Lead
Als je 2 CDJ's op elkaar aansluit door met een Faderstart kabeltje de 2 faderstart aansluitingen met elkaar teverbinden en Auto Cue aan zet zullen de spelers om en om een track afspelen (elkaar opvolgen).
Als 1 speler klaar is met een nummer geeft hij een signaaltje door naar de andere zodat die begint te spelen.
O ja, de faderstart functie kun je meestal ook uitschakelen als je het niet nodig hebt.
De link functie vindt ik maar niks, echt iets voor radio stations denk ik.
Poster: WinstonO ja, de faderstart functie kun je meestal ook uitschakelen als je het niet nodig hebt.
De link functie vindt ik maar niks, echt iets voor radio stations denk ik.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.