[GZ] UDG cd-stickers
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Renzis    posted on 30-01-2008 13:34
Mensen.
Ik heb een aantal udg-cd-mapjes en daar ook de bij behorende stickers bij gekregen voor op de cd.
Ik ben nu door me stickers heen, en heb niet echt de behoefte om speciaal voor stickers nieuwe mappen te gaan kopen.
Aangezien mijn dealer mij niet kon helpen aan losse pakketjes met stickers, vroeg ik me af waar dan wel?

Heeft iemand een site of dergelijke waar specifiek die dingen gehaald kunnen worden, of heeft iemand er hier stapels thuis liggen en wil die aan mij overdoen...

Ik hoor het graag, pm'en mag uiteraard altijd

What do you think about [GZ] UDG cd-stickers ??

Vote :   

Dj_Fantasy    posted on 30-01-2008 13:40
Ik heb via denon een geweldig packet gekregen waar ook een stel UDG-stickers + productboekjes bijzaten.
Misschien dat je dat eens kun proberen of via de officele website van UDG??
dj2dj.nl
dj-nick    posted on 30-01-2008 13:44
Hoeveel heb je er voor overCry
jannickv    posted on 30-01-2008 14:31
voor 5€ + verzendkosten heb ik er hier voor jou... wel al 2 gebruikt uit het ganse paket...
User edit by jannickv on 30-01-2008 @ 14:31:40 (9%)
Renzis    posted on 30-01-2008 14:33
Poster: Dj_Fantasy
Ik heb via denon een geweldig packet gekregen waar ook een stel UDG-stickers + productboekjes bijzaten.
Misschien dat je dat eens kun proberen of via de officele website van UDG??

Die hebben ze niet. Het is ook geen officieel product, maar promotie-materiaal.

@nick en jannickv om hoeveel gaat het, dan kunnen we miss prijske maken
jannickv    posted on 30-01-2008 14:34

zal straks is tellen
ik moet nu vertrekken naar de sportclub

tairip    posted on 30-01-2008 14:54
Ik heb hier ook nog wel liggen, die shit hoeft toch niets te kosten? Ik gebruik ze zelf niet. PM me maar!
bastianhecker    posted on 30-01-2008 15:09
ik gebruik ze zelf ook niet? vind jij het lekker werken? en wat schrijf je er dan op?
jannickv    posted on 30-01-2008 16:46
ik heb er 18 liggen...
tairip    posted on 30-01-2008 17:58
Ik geloof dat hij eerst wek uit de brand is! Ze komen er morgen aan!
Javier-Vicente    posted on 30-01-2008 18:57
Ik gebruik ze ook echt heerlijk, alleen je kan er maar wel ongeveer 5 tracks op schrijven. Maar ik doe ook maar 5 tracks per cd anders wordt het zo onoverzichtelijk
Jer    posted on 30-01-2008 20:44
Poster: Renzis
Mensen.
Ik heb een aantal udg-cd-mapjes en daar ook de bij behorende stickers bij gekregen voor op de cd.
Ik ben nu door me stickers heen, en heb niet echt de behoefte om speciaal voor stickers nieuwe mappen te gaan kopen.
Aangezien mijn dealer mij niet kon helpen aan losse pakketjes met stickers, vroeg ik me af waar dan wel?

Heeft iemand een site of dergelijke waar specifiek die dingen gehaald kunnen worden, of heeft iemand er hier stapels thuis liggen en wil die aan mij overdoen...

Ik hoor het graag, pm'en mag uiteraard altijd

Als ik ze nog kan vinden mag je ze hebbe maar, ik beloof niks heb ze namelijk nooit gebruikt. Maar als ik ze heb heb ik 2 pakketjes.
Ft    posted on 30-01-2008 22:08
Voor de mensen die ze gebruiken... hebben jullie geen last van loslatende stickers? Ik kreeg ze namelijk ook bij mijn map en plakte er al snel een aantal (goed vast!) op enkele cd's... 2 weken later hoorde ik echter een heel raar geluid uit mijn cd speler komen en toen bleek dat er een 1 kant losgekomen was... gelukkig was ik er snel genoeg bij, want als hij helemaal los komt en in het loopwerk gaat zitten ben je volgens mij wel ff bezig met dr uit halen enzo... Sindsdien maar de stickers er afgehaald en niet meer opgeplakt...
Gery    posted on 30-01-2008 22:42
dit is dan ook de reden waarom ik de mijne niet gebruikte toen ik nog met CD's draaide.
plus als je al regelmatig eens andere CD's brand enzo..
DJ - Producer
Prozei    posted on 31-01-2008 00:25
heb ook nog 1 zakje mischien nog wel meer
Renzis    posted on 31-01-2008 11:35
Jongens bedankt voor de reacties, ik heb een aantal even een pm gestuurd.

Tairip nogmaals bedankt!!

Poster: bastianhecker
ik gebruik ze zelf ook niet? vind jij het lekker werken? en wat schrijf je er dan op?

Ik vind het absoluut handig dat ik kan zien welke tracks er op mijn cd's staan! ik schrijf meestal 1 of 2 worden uit de track naam op. ik weet toch wel welke het is en idd is er te weinig ruimte om de hele naam er op te planten.

Als meer mensen ze kwijt willen let me know:D
nicknaughty    posted on 31-01-2008 15:22
heb nog 8 zakjes liggen, mocht je nog nodig hebben. heb je al een pb gestuurd ook.
Ferrox    posted on 31-01-2008 15:26
Uh ik heb er ook liggen :D stuk of 4 zakjes nog. Ik geef niet alles weg, want voor sommige cd's is het wel handig. maar 3 zakjes kunnen zeker wel weg.

PM maar hoe je het wil doen.

This is an old Topic

No new postings for 6.447 days.
 Post CommentThat would be 214.9 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

533 Users online: 336 Guests (197 Unknown)
Pages generated today : 46.809
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.599.107