Beste oordopjes
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DNR    posted on 29-01-2008 10:49
Hey DJR'ers

Ik ben op zoek naar nieuwe oordopjes voor mn ipod. ik gebruik nu 1 week de ipod dopjes maar ze bevallen me niet egt.
Ik vind ze namelijk een te neppe bass hebben en niet fijn klinken.
Het draagcomfort van die dingen vind ik trouwens top.

Wie heeft er tips voor oordopjes.
Prijsklasse van 0-40 euro ongeveer.

What do you think about Beste oordopjes ??

Vote :   

MissSalem    posted on 29-01-2008 11:03
Het merk Koss vind ik helemaal niet slecht. Maar de prijs ervan zal je moeten gaan zien in de winkel. Happy, laughing

Ik heb er die je aan je oren moet klemmen. Stukken beter vind ik dan deze dat je in je oren moet steken, want die zijn kwalitatief minder, heb ik vaak gemerkt.
cross-over    posted on 29-01-2008 11:35

Sony EX71 zijn prima. Gebruik ik zelf ook.
Deze geven tenminste een lekkere volle bas.

http://soundcloud.com/lau-daniels
User edit by cross-over on 29-01-2008 @ 11:40:28 (100%)
Dj_Fantasy    posted on 29-01-2008 15:45
Ik heb er overlaatst van Sennheiser gekocht.
Die zijn ook heeeeel goed!
dj2dj.nl
Max-E    posted on 29-01-2008 16:06
Moet je ns kijken, logitech was een van de eerste daarmee, waren toen gameroortjes voor de psp(met van die siliconen bovenkantjes, die stukken dieper in je oor gaanWinking my eye) mooie drvan is dat ze diep in je oor gaan, waardoor t al harder is en je hebt minder bijgeluiden van omgevingWinking my eye bass was van die logitech's was mooi(prijsklasse 10-15 euro, bij de kijkshop ofso:P)
LauW    posted on 29-01-2008 16:14
Ik heb al een tiental oordopjes gekocht in de laatste jaren, degene die mij het meest bevallen zijn altijd van Sony geweest, ik heb nu Sony MDR-EX52LP. Kostte €50,- maar op oordopjes moet je nu eenmaal niet bezuinigen. Met andere oordopjes dan de standaard troep dingen die je bij je mp3 speler krijgt, heb je vaak gewoon 10x beter geluid vooral op het gebied van bass. Het zijn wel in-ear dingen, ik zelf heb daar geen problemen mee, alleen je hoort totaal geen omgeveningsgeluid meer want natuurlijk zowel een nadeel als voordeel is.

Enige minpuntje vind ik dat de het rechter oordopje meer draad heeft zodat je hem langs je nek kan doen, persoonlijk heb ik liever 2 gelijke draden maargoed..

This is an old Topic

No new postings for 6.423 days.
 Post CommentThat would be 214.1 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

242 Users online: 153 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 56.112
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.949.657