ik bied hierbij mijn m-audio keyrig 49 tekoop aan. heb hem gekocht voor 85€ gemiddelde winkelprijs nu is 99€
ik doe hem weg omdat ik er nu niks meer mee doe en een cme uf6 inplaats van deze keyrig heb staan.
moet er minimaal 20 euro voor hebben. over 7 dagen kijk ik wat het hoogste bod is en die krijgt hem.
User edit by Prozei on 27-01-2008 @ 13:28:47 (100%)
What do you think about [TK] m-audio keyrig 49 midi keyboard ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
verzenden is geen probleem alleen naar belgie is een stukje duurder. in nederland wordt het verzekerd verstuurd en moet er voor het pakket getekend worden en zijn de verzendkosten 8€ maar een euro is te weinig .
User edit by Prozei on 27-01-2008 @ 14:24:22 (100%)
bod verhoogd naar 65 euro.. ben al een beste tijd op zoek naar dit speeltje!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.