Kennen jullie een goeie vst plugin waarmee je kan masteren voor het produceren. Ik gebruik zelf wel in Fl de compressor maar een vriend van mij heeft bijvoorbeeld 'final master' maar kennen jullie er nog meer?
What do you think about Master programma voor produceren ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Masteren kun je niet zelf, dat houd wel meer in dan een compressor over je audio out. Waarom wil je je track masteren dan?
maar goed, schaf een goede geluidskaart aan ( rme, MOTU, apogee ) en schaf wat goede plugins aan. bv de complete Algorithmix series. dan nog een setje goede monitoren ( ADAM, Genelec, Barefoot ) dan kom je een heel eind.
Maar eigelijk doe je mastering met hardware.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 27-01-2008 @ 11:47:47 (100%)
Zoals bambam al aangaf is mastering iets ingewikkelder dan wat "oppompen" van je mix. Op zich kun je met programma's zoals T-Racks al het nodige wel doen waardoor je een redelijk geheel krijgt,..
Idd MrCotino Die plugin van waves werk ik o.a ook mee en die is erg goed vind ik.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.