Poster: Steev
oke dan
[edit]
Oke, waar zal ik beginnen. Als eerste wil ik je niet afkraken, het begin is natuurlijk altijd moeilijk. Echter wanneer ik jullie nummer luister, kom ik niet echt in een carnavals stemming. Het nummer bestaat naar mijn idee uit een standaard beat en synth, waardoor de basis al niet echt bijzonder is. Verder is het vocalen werk niet om over naar huis te schrijven. Volgens mij hebben jullie dit opgenomen met een webcam? Mic in laptop? Iedergeval niet iets wat je in een nummer kan stoppen. Verder kan ik geen enkele key uit de vocaal terug vinden in het nummer..
Dus eerlijk gezegd, vind ik het niet zo goed. Zoiezo, als de vocalen enz. goed zouden zijn, is het voorals nog geen carnavals track. Bij carnaval denk ik aan acoustische (niet helemaal goed gespelt) instrumenten en vrolijke melodien / teksten.
Het idee is grappig, maar de uitwerking minder, dit heeft echter iedereen in het begin dus ga zo door! Laat je niet door mijn commentaar teleurstellen. De volgende zal allicht beter zijn.
ben benieuwd!
Van carnaval weet ik nie veel maar dit lijkt me geen vette carnaval track.. Nee ik vind dit niets en de timing van de vocalen, daar zal ik het maar niet over hebben ;P Maja dat maakt het misschien wel weer leuk voor carnaval! Haha in ieder geval wel leuk dat je er een edit van hebt gemaakt, maar ik raak er niet echt door gecharmeerd.
Grtz
Eens kijken!
ff luusteren:D