De meeste kiezen voor 2 dezelfde apparaten omdat dat makkelijk is vooral in het begin.
Op de platen moet je stickers plakken om te cuen en op een cd speler druk je op een knop. Om maar ff een voorbeeld te noemen!
Dus met 2 dezelfde apparaten leer je het mixen sneller en is het voor jezelf eenstuk eenvoudiger.
Je zou natuurlijk ook 2 platenspelers kunnen kopen leer je daar het mixen mee en blaas je de oude plaatjes nieuw leven in
En zoals bastian zegt ik denk ook dat je de lps na een tijdje zat ben dus als je gewoon over een tijd wil mixen op feestjes en dergelijk koop gewoon 2 leuke cd spelers.
zijn kleinere platen (singles) te draaien op hedendaagse tt's
Ja er zit meestal een soort adapter bij een zwarte dikke ring, ligt meestal in de boven hoek in de platenspeler als ik mij niet vergis!
Poster: JerDe meeste kiezen voor 2 dezelfde apparaten omdat dat makkelijk is vooral in het begin.
Op de platen moet je stickers plakken om te cuen
Poster: sparckless
Ojaa echt? ik kan het gewoon op gevoel hoordenk dat de meeste dj's dat wel zo doen. Volgensmij worden die stikkertjes alleen gebruikt bij battle platen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.