gecontroleerd (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

koen10    posted on 23-01-2008 22:33
Hoi, ik moet voor het eerst echt draaien met carnaval in een grote hal voor ongeveer 100 mensen. Op zich geen probleem maar ik heb grotendeels gedownloade muziek. Ik heb dit gezegt tegen de organisatie. Die hebben daarop gezegd dat het geen probleem is. Wat nou als er wel wordt gecontroleerd? Kan ik voor de zekerheid een contract maken waarin staat dat de boetes naar de organisatie gaan?

What do you think about gecontroleerd ??

Vote :   

Steve-O    posted on 01-02-2008 21:51
Ik had gehoord dat het downloaden van bepaalde nummers helemaal niet illegaal is, enkel het uploaden en verspreiden er van..:s Ik weet verder niet of dat klopt maar stel dat je gecontroleerd wordt, en je hebt alles via dance-tunes, neem ik toch aan dat je niet alle betalingsbewijzen op zak heb om te overhandigen bij een controle.... volgens mij vinden zulke controles nauwlijks plaats.....Winking my eye
MickeyHouse    posted on 02-02-2008 05:32
Geef het een hele kleine kans dat je gecontroleerd gaat worden, Als je wat nummers hebt aangekocht, neem daar dan betalingsbewijzen van mee. Muziek onbetaald downloaden, zonder toestemming van de gerechtige eigenaren is namelijk wel degelijk illegaal.
Maar nog maals, je kan er van uitgaan dat er geen controle komt. Heb dit namelijk nog nooit gezien/meegemaakt
Jer    posted on 02-02-2008 08:13
Poster: koen10
Hoi, ik moet voor het eerst echt draaien met carnaval in een grote hal voor ongeveer 100 mensen. Op zich geen probleem maar ik heb grotendeels gedownloade muziek. Ik heb dit gezegt tegen de organisatie. Die hebben daarop gezegd dat het geen probleem is. Wat nou als er wel wordt gecontroleerd? Kan ik voor de zekerheid een contract maken waarin staat dat de boetes naar de organisatie gaan?

Volgens mij is dat eigenlijk altijd je eigen verantwoording! Wat hun ook zeggen. Maar ik heb toch al wel redelijk wat feesten gehad en nog nooit gecontroleerd, heb ook me djs daar staan praten en die waren ook nog nooit gecontroleerd! Was ook wel nieuwsgierig! Dus ik zou je niet druk maken.
staf    posted on 02-02-2008 17:27
kzou zeggen 2 kaftjes eentje legale cd s eentje copies als ze komen kaftje met copies weg gooien als ze iets vrage of het van jou is hu nooit gezien

weet wel niet of   dit  kan lukken

This is an old Topic

No new postings for 6.432 days.
 Post CommentThat would be 214.4 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

213 Users online: markvl & 60 Guests (152 Unknown)
Pages generated today : 41.269
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.857.815