Nee , dergelijk exonoratiebedingen kunnen niet. Als je controle hebt zal jij als dj de boetes ( die zeer hoog kunnen zijn ! ) moeten betalen.
Maar naturrlijk is de kans klein dat je controle hebt.
idd , maar als ze je toch snappen ben je toch flink de pineut om het maar mooi uit te drukken.
ik las iets dat iemand 70 euro per nummer moest gaan dokken.
ik denk dat je dan wel kan stoppen met dj'en ....
maar de kans is echt mega klein , ik denk dat niemand van djr dit ooit heeft voorgehad (op enkele na dan miss)
is er ooit wel eens iemand gecontroleerd eiegenlijk?
volgens mij valt het ech mee die controleus zijn waarschijnlijk zelf carnaval aan het vieren
Poster: ccc
Maar goed rebounce zegt hierboven dat een contract niet mogelijk is.
Hoezo niet?
Als dit toch wordt vastgelegd dat zij verantwoordelijk ervoor zijn en dit wordt officieel gedaan dan snap ik niet waarom dat niet kan.
Poster: Mifex
Ik vraag me trouwens af.. je mag cd's kopieren voor eigen gebruik. Wat nou als je zegt: Ik draai deze nummers niet? Ze zitten alleen in mijn map maar ik draai uitsluitend nummers van originele cd's..
Kunnen ze dan wat maken?
Poster: donkey
Ik ken iemand die op een feest moest draaien en die kreeg controle, hij had gelukkig net een vinyl opstaan, maar in de cd-spelers zat een gekopiëerde cd. Politie zei er niks van omdat die niet opstond, en over de rest van z'n kopies zei die dat hij ze niet draaide, dus blijkbaar kunnen ze je niet veel maken.. in dit geval dan tog ..
Controle van de politie is denk ik eerder een controle van geluidsoverlast. Ik denk niet dat de politie op illegale cd's gaat controleren.
Controle van de politie is denk ik eerder een controle van geluidsoverlast. Ik denk niet dat de politie op illegale cd's gaat controleren.
Poster: Sebasz
laat ze maar met een huiszoekingsbevel komen als ze je shit komen controleren op dat feest.
ze mogen alleen vragen te laten zien, ze mogen niet zelf op zoek gaan zonder bevel
Ben maar niet bang, zo'n controles komen volgens mij niet eens voor. Zeker niet bij feesten van deze omvang.
Poster: donkey
Ik ken iemand die op een feest moest draaien en die kreeg controle, hij had gelukkig net een vinyl opstaan, maar in de cd-spelers zat een gekopiëerde cd. Politie zei er niks van omdat die niet opstond, en over de rest van z'n kopies zei die dat hij ze niet draaide, dus blijkbaar kunnen ze je niet veel maken.. in dit geval dan tog ..