Final Scratch probleem. (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Adrien1989    posted on 23-01-2008 19:37
Ik krijg het niet werkend...

Volgens de instructies:
Laat de scratchamp los van uw comp. Okee, check. Draai setup voor de scratchamp.. doe ik... kom je bij het deel dat je de scratchamp aan de comp moet doen. Zo gezegt zo gedaan. Maar de computer vind de scratchamp niet. Krijg het ook niet voor elkaar. De powersuplyled van de amp brand wel gewoon waarneer ik de amp met de comp verbind, dus er gebeurt blijkbaar wel iets door dat kabeltje:P. Heb m'n firewire kaart ook al van plek gewisselt in het moederbord, wil ook niet werken.

Help?

DEEL 2:

Ok, FS werkt nu, cd'tjes in de CDJ800's geklutst en de hele meuk aangezet. Volgende probleem. Alles netjes in gesteld, gecalibeerd of hoe dat ook heet:P en gezorgt dat het programma ook weet dat ik via CDJ's draai en niet met vinyl. Alles wat ik kan vinden ingesteld zoals mij lijkt dat het moet. En dan ga ik aan de gang met de hele meuk, duikt het volgende probleem op. Op liedjes van rond de 128 bpm zeggen mijn cdj's 175, niet dat ik het zo vervelend vind dat m'n bpm tellers niet goed functioneren, kan wel zonder. Wat ik wel jammer vind is dat de beatcutters nu niet meer naar behoren werken, omdat deze samenwerken met de BPM counter, die dus niet goed functioneerd. Nou was ik net ff aant draaien en ik had in allebei de decks 2 zelfde tracks en zaten allebei in een loop en op de 1 kwam opeens een bpm wat wel eens de goede kan zijn zomaar tevoorschijn.

De vraag... Hoe kan ik mijn probleem oplossen of kan dat gewoon niet?
User edit by Adrien1989 on 07-02-2008 @ 21:14:45 (100%)

What do you think about Final Scratch probleem. ??

Vote :   

Adrien1989    posted on 30-01-2008 22:20
Kreeg van het weekend nog wat andere problemen met m'n computer, terug naar de winkel, krijg nu onder garantie een nieuw moederbord, ze zeggen dat dat ook wel de oorzaak geweest zal zijn van het feit dat dat ding die FW kaart niet kon vinden, dus zeer waarschijnlijk gaat het allemaal werken als ik m'n comp weer terug hebHappy, laughing.

Edit:
Computer terug gehad, met nieuw moederbord. FS werkt nu probleemloos. Bedankt voor de hulp Happy, laughing.
User edit by Adrien1989 on 06-02-2008 @ 19:28:09 (32%)
Adrien1989    posted on 07-02-2008 21:14
Ik denk ff, zet het hier achter, hoef ik geen nieuw topic te open. Wel ff de dubbelpost gedaan om het nieuwe probleem onder de aandacht te brengen.

DEEL 2:

Ok, FS werkt nu, cd'tjes in de CDJ800's geklutst en de hele meuk aangezet. Volgende probleem. Alles netjes in gesteld, gecalibeerd of hoe dat ook heet:P en gezorgt dat het programma ook weet dat ik via CDJ's draai en niet met vinyl. Alles wat ik kan vinden ingesteld zoals mij lijkt dat het moet. En dan ga ik aan de gang met de hele meuk, duikt het volgende probleem op. Op liedjes van rond de 128 bpm zeggen mijn cdj's 175, niet dat ik het zo vervelend vind dat m'n bpm tellers niet goed functioneren, kan wel zonder. Wat ik wel jammer vind is dat de beatcutters nu niet meer naar behoren werken, omdat deze samenwerken met de BPM counter, die dus niet goed functioneerd. Nou was ik net ff aant draaien en ik had in allebei de decks 2 zelfde tracks en zaten allebei in een loop en op de 1 kwam opeens een bpm wat wel eens de goede kan zijn zomaar tevoorschijn.

De vraag... Hoe kan ik mijn probleem oplossen of kan dat gewoon niet?
User edit by Adrien1989 on 07-02-2008 @ 21:14:26 (1%)

This is an old Topic

No new postings for 6.425 days.
 Post CommentThat would be 214.2 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

187 Users online: 103 Guests (84 Unknown)
Pages generated today : 5.000
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.698.391