De Late Leeuw, chat corner (Deel 11) (9/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Yorick    posted on 23-01-2008 17:09
Mod edit by Nvie on 23-01-2008 17:12 (1%)

What do you think about De Late Leeuw, chat corner (Deel 11) ??

Vote :   

bramv    posted on 04-02-2008 11:30
eej hoe heet die mash-up van dom,lomp&famous en have you ever been mellow.
 edit: ik heb m al
User edit by bramv on 04-02-2008 @ 11:53:11 (66%)
Insyder    posted on 04-02-2008 13:01
Dat mag je ook met ons meedelen Winking my eye
JayTaph    posted on 04-02-2008 16:24
Poster: Roos

Ik wil mijn bejaardjes niet kwijt. Ik wil ze wel graag persoonlijk laten pimpen, dus dat is nog iets wat op mijn verlanglijstje staat.

Decks overspuiten? 

(Ik mag misschien er zelf ook wel iets aan de mijne gaan doen.. die beginnen er ook redelijk ranzig uit te zien tegenwoordig :p)
Roos    posted on 05-02-2008 09:08
Poster: JayTaph

Decks overspuiten? 

(Ik mag misschien er zelf ook wel iets aan de mijne gaan doen.. die beginnen er ook redelijk ranzig uit te zien tegenwoordig :p)

Yeps, ik ken wel (via) iemand die dat goed kan. Maar ik weet dus niet in welke kleur Cry. Daar kom ik niet uit.
De ene keer denk ik van dat afzichtelijke parelmoer paars met goud weet je wel (maar ja die zet je later ook niet in de huiskamer), dan is het weer zwart (maar daar zie je alles op, vrouwen zucht) dan Audigrijs (doe eens normaal) en dan denk ik weer iets met een plaatje van een roos , ken ook weer (via) iemand die dat kan (maar ja is miss te tuttig). Dus ja wat het nou wordt is nog de vraag!
MissSalem    posted on 05-02-2008 09:19
Poster: Roos

Yeps, ik ken wel (via) iemand die dat goed kan. Maar ik weet dus niet in welke kleur Cry. Daar kom ik niet uit.
De ene keer denk ik van dat afzichtelijke parelmoer paars met goud weet je wel (maar ja die zet je later ook niet in de huiskamer), dan is het weer zwart (maar daar zie je alles op, vrouwen zucht) dan Audigrijs (doe eens normaal) en dan denk ik weer iets met een plaatje van een roos , ken ook weer (via) iemand die dat kan (maar ja is miss te tuttig). Dus ja wat het nou wordt is nog de vraag!

Marineblauw zou mijn keuze zijn. Happy, laughing
NielsR    posted on 05-02-2008 13:43
Ik kreeg juist een mailtje van beatport binnen dat ze omwille van hun 4 jarig bestaan 16 liedjes gratis ter beschikking zetten om te donwloaden en ik heb al is gekeken er staan er een paar goede bij.
JayTaph    posted on 05-02-2008 13:56
Hmm.. had em ook gehad maar zat niet echt iets bij van mijn smaak.. Ben zowiezo niet heel echt te spreken over de kwaliteit van de muziek op beatport, maarja.. smaken verschillen natuurlijk :p

[edit]
Even gas terug: SuperChombo - DirtyFilthy is wel ok 
[/edit]
User edit by JayTaph on 05-02-2008 @ 14:42:36 (40%)
JayTaph    posted on 05-02-2008 14:34
woei... morgen even een weekje weer naar Nederland..   Gisternacht was het nog een graadje of 20 toen ik rond een uur of 2 terugkwam, dus ik denk dat ik maar een aantal dikke jassen ga inpakken :p

DNR    posted on 06-02-2008 09:16
meer mensen die niet op msn kunnen komen?
the-melody    posted on 06-02-2008 09:17
jup, fucked up!
DNR    posted on 06-02-2008 09:18
e-messenger werkt wel:D
robbert    posted on 06-02-2008 09:20

Echt balen dat Carnaval alweer voorbij is Unhappy Het ging echt veel te snel en nu zit ik alweer op't werk..

Illusion    posted on 06-02-2008 09:50
Wij hebben geen carnaval hier in het hooggelegen Gieterveen:p

Zit nu weer op school op een IMAC, wat een klotendingen zeg!!! Niet mee te werken!!!
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Roos    posted on 06-02-2008 10:02
Poster: robbert

Echt balen dat Carnaval alweer voorbij is Unhappy Het ging echt veel te snel en nu zit ik alweer op't werk..

Ja en ik heb maar 2 dagen kunnen vieren van de 5 Cry (vanwege een overbelasting of iets aan mijn heup). Volgend jaar beter (3 keer scheepsrecht aangezien vorig jaar ook drama was).
MissSalem    posted on 06-02-2008 10:09

Meestal zien wij enkel een stoet die veel confetti alle kanten uitblaast, en verklede mensen die rillen in de kou en snoepgoed uitdelen.

Echt spectaculair vind ik het niet...
Bastian    posted on 06-02-2008 10:17

Balen?
Ik heb me de laatste dagen echt de tering verveeld en ben enorm blij dat het over is.
Mijn mening over carnaval: een trieste boel.
Zeg nou zelf, welke mafketel gaat er uit in zulke zwerf outfits:D
robbert    posted on 06-02-2008 10:41

Waarom ik het zo balen vind? Nou omdat de sfeer met carnaval ongelooflijk is, daar kan een normale uitgaans avond bij lange na niet tegen op.. Iedereen gaat er met carnaval helemaal voor, omdat iedereen er het hele jaar naar uit kijkt. Tijdens een normale stapavond zijn er altijd mensen die niet echt zin hebben..

NielsR    posted on 06-02-2008 11:13
Heeft iemand op dit moment ook problemen met msn messeger want ik kan niet inloggen hij geeft altijd de fout "service niet beschikbaar"
Bastian    posted on 06-02-2008 11:37

Waarom ik het zo balen vind? Nou omdat de sfeer met carnaval ongelooflijk is, daar kan een normale uitgaans avond bij lange na niet tegen op.. Iedereen gaat er met carnaval helemaal voor, omdat iedereen er het hele jaar naar uit kijkt. Tijdens een normale stapavond zijn er altijd mensen die niet echt zin hebben..

Maarja op zo'n normale avond bouncen de mensen tenminste op fatsoenlijke muziek:P
En die sfeer ligt er denk ik vooral aan aan de hoeveelheid alcohol die iedereen naar binnen slurpt alsof het leven ervan af hangt omdat de prijs dan lager is..
Twizz    posted on 06-02-2008 12:52
Poster: Illusion

Zit nu weer op school op een IMAC, wat een klotendingen zeg!!! Niet mee te werken!!!

ik hoop dat je een grapje maakt??
Ferrox    posted on 06-02-2008 13:21
man man wat een carnaval... voel me nu goed beroerd... gelukkig hoef ik niet veel te doen vandaag :P
robbert    posted on 06-02-2008 13:43
Poster: Bastian

Maarja op zo'n normale avond bouncen de mensen tenminste op fatsoenlijke muziek:P
En die sfeer ligt er denk ik vooral aan aan de hoeveelheid alcohol die iedereen naar binnen slurpt alsof het leven ervan af hangt omdat de prijs dan lager is..

Het bier goedkoper? Dacht het niet.. Anders had ik vast en zeker nog meer achterover gegoten Winking my eye
Bastian    posted on 06-02-2008 14:05

Even een vraagje aan de mensen die hier online muziek kopen.
Nou viel het me op dat dance-tunes heel vaak maar 192 kbs is wanneer het aan komt op de mp3's en vinden jullie deze kwaliteit dan prima?
Ik vind het zelf opzich wel een beetje aan de gierige kant maar ik draai ook tegenwoordig ook bijna alleen maar met 320 kbs tracks..

robbert    posted on 06-02-2008 14:36
Ja ik zit zelf ook altijd te twijfelen of 192 kbps genoeg is, kan iemand dit bevestigen? Wat betreft geluidskwaliteit doen ze op het eerste gehoor niks onder voor 320!
Bastian    posted on 06-02-2008 15:07
Ja ik zit zelf ook altijd te twijfelen of 192 kbps genoeg is, kan iemand dit bevestigen? Wat betreft geluidskwaliteit doen ze op het eerste gehoor niks onder voor 320!

Beatport heeft dan weer wel altijd hoge kwaliteits nummers alleen die zijn wel weer een beetje duurder en aangezien ik meestal best veel tracks koop en ik toch nog geen vast en goed inkomen heb moet ik dus ook een beetje op de centjes letten, vandaar dat ik hier tussen twijfel.

370 Users online: 271 Guests (99 Unknown)
Pages generated today : 45.172
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.738.563