Poster: Roos
Ik wil mijn bejaardjes niet kwijt. Ik wil ze wel graag persoonlijk laten pimpen, dus dat is nog iets wat op mijn verlanglijstje staat.
Poster: JayTaph
Decks overspuiten?
(Ik mag misschien er zelf ook wel iets aan de mijne gaan doen.. die beginnen er ook redelijk ranzig uit te zien tegenwoordig :p)
Poster: Roos
Yeps, ik ken wel (via) iemand die dat goed kan. Maar ik weet dus niet in welke kleur. Daar kom ik niet uit.
De ene keer denk ik van dat afzichtelijke parelmoer paars met goud weet je wel (maar ja die zet je later ook niet in de huiskamer), dan is het weer zwart (maar daar zie je alles op, vrouwen zucht) dan Audigrijs (doe eens normaal) en dan denk ik weer iets met een plaatje van een roos , ken ook weer (via) iemand die dat kan (maar ja is miss te tuttig). Dus ja wat het nou wordt is nog de vraag!
Echt balen dat Carnaval alweer voorbij is Het ging echt veel te snel en nu zit ik alweer op't werk..
Poster: robbertEcht balen dat Carnaval alweer voorbij is
Het ging echt veel te snel en nu zit ik alweer op't werk..
Waarom ik het zo balen vind? Nou omdat de sfeer met carnaval ongelooflijk is, daar kan een normale uitgaans avond bij lange na niet tegen op.. Iedereen gaat er met carnaval helemaal voor, omdat iedereen er het hele jaar naar uit kijkt. Tijdens een normale stapavond zijn er altijd mensen die niet echt zin hebben..
Poster: robbertWaarom ik het zo balen vind? Nou omdat de sfeer met carnaval ongelooflijk is, daar kan een normale uitgaans avond bij lange na niet tegen op.. Iedereen gaat er met carnaval helemaal voor, omdat iedereen er het hele jaar naar uit kijkt. Tijdens een normale stapavond zijn er altijd mensen die niet echt zin hebben..
Poster: Illusion
Zit nu weer op school op een IMAC, wat een klotendingen zeg!!! Niet mee te werken!!!
Poster: Bastian
Maarja op zo'n normale avond bouncen de mensen tenminste op fatsoenlijke muziek:P
En die sfeer ligt er denk ik vooral aan aan de hoeveelheid alcohol die iedereen naar binnen slurpt alsof het leven ervan af hangt omdat de prijs dan lager is..
Even een vraagje aan de mensen die hier online muziek kopen.
Nou viel het me op dat dance-tunes heel vaak maar 192 kbs is wanneer het aan komt op de mp3's en vinden jullie deze kwaliteit dan prima?
Ik vind het zelf opzich wel een beetje aan de gierige kant maar ik draai ook tegenwoordig ook bijna alleen maar met 320 kbs tracks..
Poster: robbert
Ja ik zit zelf ook altijd te twijfelen of 192 kbps genoeg is, kan iemand dit bevestigen? Wat betreft geluidskwaliteit doen ze op het eerste gehoor niks onder voor 320!