Poster: Sunrise8
nou POST een foto zou ik zeggen :P. en ze drinkt jou onder de tafel, dat moet ik een keer zien
Poster: Adrien1989Daar ben ik het helemaal mee, dat overkomt mij ook soms
Echte koks drinken bier na het werk:P.
Poster: NielsR
IMG
tis maar een klein feestje, kvind het zelfs goed dat er nog zon redelijk prof affiche is, normaal was het gewoon een smiley geweest met daarop wat info over het feestje, de affiche word ook niet afgderukt maar alleen doorgestuurd via mail naar vrienden van ons en daarvoor is ie perfect als hij nu als affiche afgedrukt ging worden en overal word opgehangen is het natuurlijk een andere zaak.
tis maar een klein feestje, kvind het zelfs goed dat er nog zon redelijk prof affiche is, normaal was het gewoon een smiley geweest met daarop wat info over het feestje, de affiche word ook niet afgderukt maar alleen doorgestuurd via mail naar vrienden van ons en daarvoor is ie perfect als hij nu als affiche afgedrukt ging worden en overal word opgehangen is het natuurlijk een andere zaak.
Poster: robbert
dr. Chaos is geweldig :D Southpark is sowieso een top serie, bijna iedere aflevering is lachen.
Poster: Renzis
Ik vind mr Chaos wel erg afgeleid van Dr. Chaos (Butters, infantiel jochie uit southpark)
Poster: Renzis
Absoluut. Mooiste nog in die aflevering als kenny zo'n werpster in z'n oog gooit! En vervolgens naar de dierenarts gaan.
Ik lag me bijna elke keer ziek!