De Late Leeuw, chat corner (Deel 11) (40/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Yorick    posted on 23-01-2008 17:09
Mod edit by Nvie on 23-01-2008 17:12 (1%)

What do you think about De Late Leeuw, chat corner (Deel 11) ??

Vote :   

Max-E    posted on 12-03-2008 22:23
Poster: Lightzone
ik wist niet dat die op de hoogte was van de nieuwste releases.

da wist ik ook niet, vond m wel leuk(al ben ik dan n stoute jongen, deze keer kreeg ik werkelijk iets van sint!(normaal niet dus..)

Poster: beerbo
dus mijn ouders hebben mij bedrogen! Cry hij bestaat toch!

kom je daar nu pas achter?:P ouders liegen wel vaker(pas wel op, als je medicijnen moet gaan halen en ze gaan vage antwoorden geven, dan weet je hoe laat t is..)
Sunrise8    posted on 12-03-2008 22:32
umm. de axwell vocal mix heb ik al best heel lang in mijn muziekpakketje zitten.. ben ik gewoon zo up-to-date of ligt dat aan mij.

oja had hem 2 maanden eerder omdat ik djmag in engeland had gekocht.
die gasten lopen echt met alles voor. als ik nu in die bladen terugkijk (zijn van oktober) zie ik nogsteeds releases staan die hier nog moeten komen :P..

net ff me moeders nieuwe dolby surround system van pioneer aangesloten. wat een mooi en gaaf ding. 6 boxjes. 1 subwoofer. 600W aan geluid :D. leuk om mee te spelen.

en ik mocht de (volgens me moeder kapotte *ja daggg:P*) oude boxen hebben met ook 200 W rms per stuk. dus daar ga ik morgen ff lekker mee klooten, want ik ben om half 12 alweer lekker thuis van schooltje :D
Music made me who i am
Max-E    posted on 12-03-2008 22:46

uhm, die plaat (VINYL DUS) heb ik vanaf 5 december tussen de andere platen liggen billy:P (ook al is dat niet het snelste tijdje, maar was wel al snel:P)

JollyJunkie    posted on 13-03-2008 10:41

Weet iemand welk lied Quintino hier draait helemaal op het einde (vanaf 7:20 ofzo)
http://www.youtube.com/watch?v=Diu1m6Sepy0

Renzis    posted on 13-03-2008 14:10
Poster: Sunrise8
oja had hem 2 maanden eerder omdat ik djmag in engeland had gekocht.
die gasten lopen echt met alles voor. als ik nu in die bladen terugkijk (zijn van oktober) zie ik nogsteeds releases staan die hier nog moeten komen :P..

Beter koop je die bladen ook gewoon in NL, ik haal er nog steeds leuke dingen uitWinking my eye
Berbo    posted on 13-03-2008 14:14
Poster: Max-E

(pas wel op, als je medicijnen moet gaan halen en ze gaan vage antwoorden geven, dan weet je hoe laat t is..)

ik denk voor 6en, daarna zijn de winkels dicht
Sunrise8    posted on 13-03-2008 14:36
Poster: Renzis

Beter koop je die bladen ook gewoon in NL, ik haal er nog steeds leuke dingen uitWinking my eye

ja ik wilde dus een abbonement nemen, maar dat bleek te duur te zijn. en ik moest dat zelf betalen. ja daggg.. want ze zijn hier nergens te verkrijgen in de stad. en nee renzis ook niet op het station :P. het gezocht maar nergens Unhappy
Music made me who i am
Bastian    posted on 13-03-2008 15:32
Heb net nog maar ff paar leuke singletjes gescoord aangezien ik toch wel de moeite vond om ze orgineel in me map te hebben!
- You Don't Love Me/ Work It (No, No, No)
- Love Has Gone
- Vandaag/ Me Nikes/ Dikke Lul Drie Bier/ Kedo Kara (ofzoiets:P)
- Your Mind Is Twisted (vreemd dat het orgineel er niet op staat alleen..)
cross-over    posted on 13-03-2008 15:42
heb zojuist een demo gezien van de nieuwe acer laptop met aanraakgevoelige 'Cinedash'-mediabediening.  (zie http://www.acer.com/gemstoneblue/eng/)

Nog even en er zit zelfs een jog-wheel op...Cry
http://soundcloud.com/lau-daniels
Renzis    posted on 13-03-2008 16:18
Poster: Sunrise8

ja ik wilde dus een abbonement nemen, maar dat bleek te duur te zijn. en ik moest dat zelf betalen. ja daggg.. want ze zijn hier nergens te verkrijgen in de stad. en nee renzis ook niet op het station :P. het gezocht maar nergens Unhappy

Prutser
Ik heb ze al op zoveel stations zien liggen.
Amersfoort, lelystad, almere, utrecht enSleepingz

BEter zoekes
DNR    posted on 13-03-2008 16:57
hmm.. kan mn g600 niet met mn mac connecteCry

hang k hm aan de usb.. gaat ie alleen maar opladenUnhappy
Flexii    posted on 13-03-2008 18:07
zijn jullie ook zo toe aan weekend:P,, binnenkort (week13 eindelijk een paar dagen vrij:D)
JollyJunkie    posted on 13-03-2008 18:15
Weet iemand wat voor mixer Carl Cox hier gebruikt ?
Het lijkt op een mixer van Vestax maar welke ?
A-flex    posted on 13-03-2008 18:52
Pff lastig posten zo. Heb vandaag tijdens lo men schouder ontwricht Cry. en mixen met 1 hand is ook niet alles. zols met een hand je hp opzetten als deze nog niet in je nek ligt. ziet er zwaar kut uit komende weken. niets doenCry
Flexii    posted on 13-03-2008 19:09
Poster: A-flex
Pff lastig posten zo. Heb vandaag tijdens lo men schouder ontwricht Cry. en mixen met 1 hand is ook niet alles. zols met een hand je hp opzetten als deze nog niet in je nek ligt. ziet er zwaar kut uit komende weken. niets doenCry

damn das kut voor je.. hoe was het gebeurd?
A-flex    posted on 13-03-2008 19:22
ieman die tijdens hocky op de verkeerde plek kei hard tegen men arm is gelopen. en kan je verzekeren doet enorm pijn. en daarna naar het zieken huis.
Berbo    posted on 13-03-2008 20:58
ieman die tijdens hocky op de verkeerde plek kei hard tegen men arm is gelopen. en kan je verzekeren doet enorm pijn. en daarna naar het zieken huis.

aww heb zelf ook een keer zoiets gezien. een vriend van mij viel van zijn fiets en brak zijn been op 4 plekken en zijn arm was ook uit de kom ofzo.
Luxx    posted on 13-03-2008 21:07

nice. ik had keertje bij rugby tijdens gymen me kaak uit de kom :P kom me bek niet meer dichtdoen. gingen ze nog grappen ook: "goeie poker face luuk!"
www.mothermusic.nl
Flexii    posted on 13-03-2008 21:11
Poster: beerbo

aww heb zelf ook een keer zoiets gezien. een vriend van mij viel van zijn fiets en brak zijn been op 4 plekken en zijn arm was ook uit de kom ofzo.

ja is ook moeilijk he fietsen:P
bartezzz    posted on 13-03-2008 21:23
Poster: DNR
hmm.. kan mn g600 niet met mn mac connecteCry

hang k hm aan de usb.. gaat ie alleen maar opladenUnhappy

jawjaw precies t zelfde probleem:P gister eindelijk me nieuwe G600 binnen krijg k r geen muziek op xD.
maja k heb nog oude telefoon waar me sd kaart in kan dus heb m zo gwn vol gegooit.
Dj_Fantasy    posted on 13-03-2008 21:36

ff een beetje openbaar!
Mensen je hebt nog tot 12 uur de tijd!
Want namelijk 1 van de vrouwen op DJR is JARIG!!
Jawel

Onze eige Miss Salem is vandaag 19 geworden!

HAPPY BIRTHDAY TO HERE!!
En daar hoort taart bij!!:

dj2dj.nl
Flexii    posted on 13-03-2008 21:36
Poster: bartezzz

jawjaw precies t zelfde probleem:P gister eindelijk me nieuwe G600 binnen krijg k r geen muziek op xD.
maja k heb nog oude telefoon waar me sd kaart in kan dus heb m zo gwn vol gegooit.

krijg je dr geen software bij voor Windows  en voor Mac? en dat je dan moet kiezen welke je installeert?
JollyJunkie    posted on 13-03-2008 21:38

Een vriend van mij had ook zoiets,
Hij viel van zun fiets en brak zijn arm op 2 plekken onder het schouderblad Cry
Kon niet met gips of wat dan ook dus toen kreeg ie schroeven in zijn arm :P
Maar wel kut voor je hoe kun je nu draaien Unhappy
User edit by JollyJunkie on 13-03-2008 @ 21:38:24 (1%)
JollyJunkie    posted on 13-03-2008 21:39
Poster: Dj_Fantasy

ff een beetje openbaar!
Mensen je hebt nog tot 12 uur de tijd!
Want namelijk 1 van de vrouwen op DJR is JARIG!!
Jawel

Onze eige Miss Salem is vandaag 19 geworden!

HAPPY BIRTHDAY TO HERE!!
En daar hoort taart bij!!:

Haha die taart is echt mooi :D
Gefeliciteerd Missalem Winking my eye
JollyJunkie    posted on 13-03-2008 21:41
Heey, leuk nu heb ik de 1000ste post Winking my eye
(over onodige posts gesproken :P)

239 Users online: 49 Guests (190 Unknown)
Pages generated today : 29.412
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.507.413