Poster: Lightzone
ik wist niet dat die op de hoogte was van de nieuwste releases.
Poster: beerbo
dus mijn ouders hebben mij bedrogen!hij bestaat toch!
uhm, die plaat (VINYL DUS) heb ik vanaf 5 december tussen de andere platen liggen billy:P (ook al is dat niet het snelste tijdje, maar was wel al snel:P)
Weet iemand welk lied Quintino hier draait helemaal op het einde (vanaf 7:20 ofzo)
http://www.youtube.com/watch?v=Diu1m6Sepy0
Poster: Sunrise8
oja had hem 2 maanden eerder omdat ik djmag in engeland had gekocht.
die gasten lopen echt met alles voor. als ik nu in die bladen terugkijk (zijn van oktober) zie ik nogsteeds releases staan die hier nog moeten komen :P..
Poster: Max-E
(pas wel op, als je medicijnen moet gaan halen en ze gaan vage antwoorden geven, dan weet je hoe laat t is..)
Poster: Renzis
Beter koop je die bladen ook gewoon in NL, ik haal er nog steeds leuke dingen uit
Poster: Sunrise8
ja ik wilde dus een abbonement nemen, maar dat bleek te duur te zijn. en ik moest dat zelf betalen. ja daggg.. want ze zijn hier nergens te verkrijgen in de stad. en nee renzis ook niet op het station :P. het gezocht maar nergens
Poster: A-flex
Pff lastig posten zo. Heb vandaag tijdens lo men schouder ontwricht. en mixen met 1 hand is ook niet alles. zols met een hand je hp opzetten als deze nog niet in je nek ligt. ziet er zwaar kut uit komende weken. niets doen
ieman die tijdens hocky op de verkeerde plek kei hard tegen men arm is gelopen. en kan je verzekeren doet enorm pijn. en daarna naar het zieken huis.
ieman die tijdens hocky op de verkeerde plek kei hard tegen men arm is gelopen. en kan je verzekeren doet enorm pijn. en daarna naar het zieken huis.
Poster: beerbo
aww heb zelf ook een keer zoiets gezien. een vriend van mij viel van zijn fiets en brak zijn been op 4 plekken en zijn arm was ook uit de kom ofzo.
Poster: DNR
hmm.. kan mn g600 niet met mn mac connecte
hang k hm aan de usb.. gaat ie alleen maar opladen
ff een beetje openbaar!
Mensen je hebt nog tot 12 uur de tijd!
Want namelijk 1 van de vrouwen op DJR is JARIG!!
Jawel
Onze eige Miss Salem is vandaag 19 geworden!
HAPPY BIRTHDAY TO HERE!!
En daar hoort taart bij!!:
Poster: bartezzzjawjaw precies t zelfde probleem:P gister eindelijk me nieuwe G600 binnen krijg k r geen muziek op xD.maja k heb nog oude telefoon waar me sd kaart in kan dus heb m zo gwn vol gegooit.
Pff lastig posten zo. Heb vandaag tijdens lo men schouder ontwricht. en mixen met 1 hand is ook niet alles. zols met een hand je hp opzetten als deze nog niet in je nek ligt. ziet er zwaar kut uit komende weken. niets doen
Poster: Dj_Fantasyff een beetje openbaar!
Mensen je hebt nog tot 12 uur de tijd!
Want namelijk 1 van de vrouwen op DJR is JARIG!!
Jawel
Onze eige Miss Salem is vandaag 19 geworden!
HAPPY BIRTHDAY TO HERE!!
En daar hoort taart bij!!: