Poster: NielsR
is dat geen homo club?
Poster: A-flex
Pff... CDJ Valt echt niet mee
Poster: cross-over
@ferrox, inderdaad, die heb je ook, even niet aan gedacht.
een gewone scart2rf converter (al dan niet draadloos) ongeveer 30 eurtjes
en de rest van die signaaltjes...., voor een leek toch niet interessant (die rgb trouwens ook niet).
Poster: ACTIVE
Ik moet het even kwijt...
Ik kwam vrijdag bij mijn residentsie club waar ik draai, komt de baas na me toe, zegt ie... Kijk hier eens, is dit wat...? Mijn fantasie komt waarschijnlijk uit.... Wilt ie een SVM 1000 bestellen met 2 DVJ's erbij.... dus de setup word daar dan. 2x CDJ1000 mk3 2xDVJ en een svm1000 mixer, met extra ernaast een numark total control... Das toch heerlijk als je dat aan je vingers krijg...
lang leve de Club eigenaren die willen investeren in hun dj's...
Poster: Lawrenz
Net Solid Sounds 2008.1 gekocht. Damn lekkere tracks :D
Poster: Lawrenz
Net Solid Sounds 2008.1 gekocht. Damn lekkere tracks :D
leuk filmpje van die gast die die subaru WRX maakt, alleen handig datie GOUDKLEURIGE velgen moet hebben
@ CCC, misschien is t The Masochist - Funky Dope, hardcore, weet niet of je die zoekt..
Poster: Sunrise8
ik zie der toch aardig wat oude nrs opstaan hoor. popof - alcoolic bijvoorbeeld. die heb ik toch al een tijdje. en zo kan ik nog wel doorgaan
maar opzich ziet het er leuk uit, toch maar ff luisteren :D
Poster: Jasper777
Ik zoek een nummer maar ik denk dat bijna iedereen op DJR het wel kent dus ik maak ff geen nieuw topic aan
Er zit een vocal in waarin ze zeggen 'They know what is what but they don't know what is what.They destruct, what the fuck'
Carl Cox draaide het op Big Day...
Poster: Jasper777
Ja Thnx Dat is um :D
Is het trouwens niet Fatboy Slim met Gigi D'agostino ?
doornroosje?
Poster: Twizz
we slaan deel 13 toch wel over he
kben bijgelovig:P
Poster: Vibemaster-D
zo ook weer is een nutteloze post maken
Poster: Flexii
ik ben het er helemaal mee eens ik vind dat we deel 13 moeten overslaan:P