Poster: Twizz
wanneer komt eclectic beatz 6 uit??
Poster: Bastian
Geen idee, is die er dan al?
Trouwens best jammer dat op beatport releases altijd zo onopvallend gaan, ben er al een paar mis gelopen waarvan ik dacht dat ze nog niet uit waren:P
Poster: Twizz
wanneer komt eclectic beatz 6 uit??
Poster: Bastian
YEHHH
Heb eindelijk me artiesten status op hyves!!:D:P
Nou mijn kale huis nadat mijn vriendin de helft had meegenomen is weer aangevuld! Eindelijk zit ik weer op (een zwaar relaxte) bank en kijk ik weer (op een niet zo relaxed minibeeldschermpje) TV...
Nu nog n bed en ik ben helemaal blij
Poster: YweNou mijn kale huis nadat mijn vriendin de helft had meegenomen is weer aangevuld! Eindelijk zit ik weer op (een zwaar relaxte) bank en kijk ik weer (op een niet zo relaxed minibeeldschermpje) TV...
Nu nog n bed en ik ben helemaal blij
Poster: Flexii
je vriendin heeft meegenomen of je ex-vriendin heeft meegenomen:P,, en hoezo heb je haar het bed en de bank mee laten nemen dan?
Poster: Flexii
je vriendin heeft meegenomen of je ex-vriendin heeft meegenomen:P,, en hoezo heb je haar het bed en de bank mee laten nemen dan?
Poster: DNR
good night everybody
zit hier hellemaal vaag op de bank vn t zuipe..
beetje vroeg er weer.. ga niet meer met die kneusjes uit:S
Poster: Adrien1989
Jij spaced 'm duidelijk.
Poster: Nvie
Coax of component (Rood-Groen-Blauw)?
Poster: Nvie
Stomme vraag eigenlijk, was ff in de war.Denk niet dat zoiets bestaat, aangezien achter de coax aansluiting op je TV een antenne-ontvanger zit...
Poster: cross-over
van scart naar coax kan zo wie so niet.
op coax heb je een RF-signaal terwijl op scart RGB signalen staan.
Poster: Ywe
Omdat die van haar waren! De TV idem dito :p en t is ex...
btw kent iemand n kabeltje die van scart naar coax gaat? want mn oma had nog wel huge tv staan, maar die is zo olderwieds dat ie geen scart heeft.... en mijn digitale decorder komt scart uit