De Late Leeuw, chat corner (Deel 11) (35/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Yorick    posted on 23-01-2008 17:09
Mod edit by Nvie on 23-01-2008 17:12 (1%)

What do you think about De Late Leeuw, chat corner (Deel 11) ??

Vote :   

Lawrenz    posted on 07-03-2008 17:29
Poster: Flexii

haha,, ik ben vandaag voor mijn eerste poging geweigerd, ik moest als ik het er niet mee eens was naar zo'n ander crewmember een mail sturen dus dat heb ik maar gedaan:P haha ben benieuwd of het me lukt,, denk dat ik me dadelijk nog een keer aanmeld haha

Haha :P
Ik denk dat ik er nu eindelijk doorheen ben omdat ik vermeld heb dat ik op Legaldownload.net in de populaire charts op 3 en 5 en in de Eigen Beheer Top 100 op 2 en 3 met Dirty Sax en m'n nieuwe track Bass heb gestaan. Da's echt zo Cry
NielsR    posted on 07-03-2008 23:32
ok ik vertrek nu even naar een feestje me monica electronica en the subs kben er helemaal klaar voorCry
donkey    posted on 07-03-2008 23:34
succes :p, spin that shit
Maniax
Berbo    posted on 08-03-2008 00:19
en de nieuwe dag is al weer 18 minuten bezig Cry
Bastian    posted on 08-03-2008 00:35
Poster: beerbo
en de nieuwe dag is al weer 18 minuten bezig Cry

Kom net van schoolfeest, waren eigenlijk 2 foute dingen aan;
- Geen bier
- het duurde van half 8 tot half 12 maar we gingen nog ff 10 minuutjes door maargoed..

Desalniettemin was het wel een lache feestje hehe:P
JayTaph    posted on 08-03-2008 00:38
Dag duurt hier nog 32 minuten ... dus eigenlijk post ik dit bericht gisteren :p
Flexii    posted on 08-03-2008 09:34
begin de dag met een dansje:P haha
Flexii is weer klaar om aan zijn werkdag te beginnen,, check jullie straks wel weer
PatrickBeuken    posted on 08-03-2008 10:20
Poster: Bastian
Kom net van schoolfeest, waren eigenlijk 2 foute dingen aan;
- Geen bier

Zegt de 15 jarige.
Adrien1989    posted on 08-03-2008 10:29
Jeej, autorijbewijs gehaald:D
Lawrenz    posted on 08-03-2008 10:32
Poster: Adrien1989

Gefeliciteerd :D
MissSalem    posted on 08-03-2008 10:39
Poster: Adrien1989

Inderdaad, gefeliciteerd. Happy, laughing
ccc    posted on 08-03-2008 10:54
Iedereen is helemaal in de ban van die wilders film. Maar er is nog helemaal geen bewijs dat hij ook maar 1 minuut film heeft gemaakt, of wel?

Een kennis kwam namelijk gisteren met de leuke opmerking:"Let maar op, op 1 april zul je zien dat het allemaal een "grap" is ".

Ik ben benieuwd of hij gelijk heeft, wat denken jullie?
Julemac    posted on 08-03-2008 11:10
hmm ja ik zou t em dr best voor aan zien, net als die donor show.
maar ja straks komt ie wel gewoon, ik weet het niet..
Lead    posted on 08-03-2008 12:48
De DJ Booth's is weer terug... Was gisteren toch blijkbaar ietsje te laat geworden en ik had dingen niet goed afgesloten, dus nu in lichtelijk gewijzigde vorm : DJ Booth :D
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 08-03-2008 12:48 (15%)
Bastian    posted on 08-03-2008 13:10
Poster: PatrickBeuken

Zegt de 15 jarige.

Inderdaad ja:P
Het was gewoon een beetje te serieus feest vond ik, als het een feest met alcohol is zijn er ook gelijk meer mensen uit hogere klassen en dan is het meestal gezelligerWinking my eye
User edit by Bastian on 08-03-2008 @ 13:10:24 (2%)
Bastian    posted on 08-03-2008 13:14
Poster: ccc
Iedereen is helemaal in de ban van die wilders film. Maar er is nog helemaal geen bewijs dat hij ook maar 1 minuut film heeft gemaakt, of wel?

Een kennis kwam namelijk gisteren met de leuke opmerking:"Let maar op, op 1 april zul je zien dat het allemaal een "grap" is ".

Ik ben benieuwd of hij gelijk heeft, wat denken jullie?

Ik denk dat het geen grap is maar eigenlijk is Wilders ook gewoon enorm slim, heel veel mensen zijn tegen hem en vinden z'n ideeën slecht maar die man is wel erg goed in het politicus zijn.
User edit by Bastian on 08-03-2008 @ 13:15:13 (2%)
Zen    posted on 08-03-2008 14:15
Hij is juist geen goed politicus. Ongeacht wat voor ideeen hij heeft en of je erachter staat, maar hij zal nooit de confrontatie of het gesprek aangaan met mensen die zijn mening niet delen. Hij heeft in al de tijd dat hij in de politiek zit nog nooit aan een debat meegedaan.... en je mening uitleggen en uitdragen is juist een van de dingen die ik zou verwachten van een politicus.

Hij roept ook altijd maar iets wat mensen graag willen horen, maar een structureel plan of oplossing van hem heb ik nog nooit gezien. Veel geblaat dus maar nog niets functioneels heb ik hem horen vertellen.
donkey    posted on 08-03-2008 15:01
Ik ben een filmpje aan het maken voor youtube voor een mix die ik gemaakt heb.. Nu zou ik graag als achtergrond voor het filmpje, bewegende Vu-meters hebben op de maat van de muziek, zoals je in windows media player ook kan selecteren voor achtergrond animatie bij je muziek.

nu heb ik op google gezocht, maar niks gevonden .. Kan iemand me aan zo'n animatie helpen ?

alvast bedankt
Maniax
User edit by donkey on 08-03-2008 @ 15:04:35 (1%)
Lead    posted on 08-03-2008 15:35
Als je VU meters wilt die op de muziek bewegen zul je ze zelf moeten maken. Iedere track is uniek dus een standaard VU meter zal nooit werken.
Let the BASS be louder
donkey    posted on 08-03-2008 15:41
en een vu meter die niet op de muziek beweegt , is dat eventueel wel te vinden ?
Maniax
Lead    posted on 08-03-2008 15:43
Record your mix with PC, hier op de site al gelezen  Winking my eye
Let the BASS be louder
Maartenb    posted on 08-03-2008 15:47
Poster: Zen
Hij is juist geen goed politicus. Ongeacht wat voor ideeen hij heeft en of je erachter staat, maar hij zal nooit de confrontatie of het gesprek aangaan met mensen die zijn mening niet delen. Hij heeft in al de tijd dat hij in de politiek zit nog nooit aan een debat meegedaan.... en je mening uitleggen en uitdragen is juist een van de dingen die ik zou verwachten van een politicus.

Hij roept ook altijd maar iets wat mensen graag willen horen, maar een structureel plan of oplossing van hem heb ik nog nooit gezien. Veel geblaat dus maar nog niets functioneels heb ik hem horen vertellen.

Ik weet niet hoe je aan je informatie komt, maar bij mijn weten heeft Geert Wilders niet alleen wel meegedaan aan debatten maar heeft hij ook regelmatig een debat aangevraagd wanneer er een belangrijke discussie was.

Ik zou niet willen zeggen dat Geert Wilders een briljant politicus is, zijn insteek vind ik goed. Hij durft te zeggen wat er aan de hand is, hij blijft bij zijn standpunten en laat zich dus niet beinvloeden uit angst voor zijn functie.

Daar tegenover staat dat ik vind dat hij soms iets beneden het niveau van een goed politicus opereert, om een actueel voorbeeld te noemen, een quote van zijn website:

"Zo werd Germaine C. veroordeeld tot een werkstraf. De PVV vindt dat zij geen straf, maar een lintje verdient. "

Dit vind ik onzin. De vrouw verdient naar mijn mening ook geen straf als ik de zaak zo zie, je loopt gewoon een risico als je een criminele actie uitvoert en die vrouw mag daar echt niet de dupe van zijn, maar dat Geert Wilders dan zegt dat de vrouw een lintje verdient vind ik zo zielig/triest, wat hij eigenlijk zegt is dat hij aanmoedigt tot het vermoorden van criminelen...

Misschien is dat (en een aantal andere dingen waarin hij overdrijft en doordrijft) gewoon zijn frustratie door alles wat hem tegenzit, maar dat soort acties passen gewoon niet bij een politicus, zelfs niet bij een "normale burger"
Ywe    posted on 08-03-2008 15:50
Of google VU meter op afbeeldingen... en dan .gif
donkey    posted on 08-03-2008 15:54
Poster: Ywe
Of google VU meter op afbeeldingen... en dan .gif

heb ik gedaan, maar krijg niks van bewegende vu-meters..
Maniax
Leo981    posted on 08-03-2008 18:45
Poster: RAS

Als je een djm-400 of djm-800 gaat kopen, wat maken de effecten van de cd-spelers dan nog uit? De cdj-1000 heeft ook geen effecten. Top DJ's kunnen er dus schijnbaar ook prima zonder.

die top DJs hebben echt zo weinig efx he alleeen een pio efx1000 ofzo

241 Users online: 49 Guests (192 Unknown)
Pages generated today : 29.434
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.507.435