De Late Leeuw, chat corner (Deel 11) (3/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Yorick    posted on 23-01-2008 17:09
Mod edit by Nvie on 23-01-2008 17:12 (1%)

What do you think about De Late Leeuw, chat corner (Deel 11) ??

Vote :   

Xitrate    posted on 25-01-2008 14:39
Poster: Renzis
ctrl B, of op die dikke B klikken

Als je een dikgedrukte tekst normaal wil, selecteer je de tekst en klik je op ctrl B

Gelukt, bedankt!
Bouncy    posted on 25-01-2008 14:50
GISTER NIEUWE CD SPELERS GEKOCHT!!!!!!!! :D:D:D:D
Het zijn 2 Numarks geworden (axis 2). Binnenkort ef fototje maken en posten bij de booth's
Sunrise8    posted on 25-01-2008 15:03
die moët & chandon verkopen wij ook gewoon bij de albert heijn hoor, maar dat is maar 23 euro per fles. het is ook de brut versie :P. (wij bij de albert heijn = dus IK WERK DAAR :P).
en trouwens. cristall klinkt heel leuk, maar HEEL veel mensen vinden de goedkope merken van 9 euro per fles toch veel en veel lekkerder. net zoals mensen bij een porsche zeggen. zooo hee, terwijl een fiat toch veel comfortabeler zit.

maja zelf weten. enne laidback. wordt dat dus een kleine djr party? of privé ? (ik neem aan privé, zo niet lijkt het ons allemaal erg gezellig toch peeps?)
Music made me who i am
OneSixty    posted on 25-01-2008 16:05

voor al degene die nog stikkers van HK willen kunnen die gewoon gratis bestellen op hun site.

gewoon om de catalogussen vragen en dan zitten daar 2 stikkers bij.

Sunrise8    posted on 25-01-2008 16:10
@ lightzone: je bedoeld Heckler & Koch toch?. welke site moet ik hebben, want krijg er 3. en die geld niet alleen voor belgië neem ik aan?
Music made me who i am
A-flex    posted on 25-01-2008 16:17
nee ik denk hk audio heb ook net nie cataloog aangevraagd :p
OneSixty    posted on 25-01-2008 16:21
Poster: Sunrise8
@ lightzone: je bedoeld Heckler & Koch toch?. welke site moet ik hebben, want krijg er 3. en die geld niet alleen voor belgië neem ik aan?

euhh, hk audio.
of het daar de afkorting van is zou ik nog zo snel niet weten.

maar hier heb je iig een linkje naar waar je ze kan bestellen , het is voor zowel nl als be.

het heeft trouwens wel een tijdje geduurd voordat ze aankwamen , een beetje geduld dus.
RenéKuppens    posted on 25-01-2008 16:24
ik heb mijn boksen ook van HK audio

Wat een ultieme kwaliteit!
OneSixty    posted on 25-01-2008 16:27
effe een vraagje eigenlijk :  vinden jullie het kansloos als ik bvb een stikken vn hk op mn fc plak terwijl er helemaal geen hk in zit ?
RenéKuppens    posted on 25-01-2008 16:29
Poster: Lightzone
effe een vraagje eigenlijk :  vinden jullie het kansloos als ik bvb een stikken vn hk op mn fc plak terwijl er helemaal geen hk in zit ?

JAH Winking my eye
OneSixty    posted on 25-01-2008 16:31
Poster: Dj-RK

JAH Winking my eye

heeft iemand nog jb stikkers liggen dan ? Cry

mjah , op mn andere fc zit er ook al een vn pro pioneer op ... ik doe het gwn voor de sier :d

mjah , tis ook wel een beetje fout :p

meningen graag ! :p
Renzis    posted on 25-01-2008 16:33
Stickers van een ander merk op iets plakken is behoorlijk kansloos.

Ik heb 2 oude boxen nog volgeplakt thuis staan, waar ik nix mee doe. Het zelfde als die pro pioneer slipmatjes op technics spelers....snap ik ook niet
A-flex    posted on 25-01-2008 16:40
Op mijn boxen plak ik wel stikkers van globe en vans of reclame stikkers van telenet digital tv en van apple ook :p
User edit by A-flex on 25-01-2008 @ 16:40:47 (22%)
RenéKuppens    posted on 25-01-2008 16:48
Poster: A-flex
Op mijn boxen plak ik wel stikkers van globe en vans of reclame stikkers van telenet digital tv en van apple ook :p

Ik vind het zonde van me boksen om ze vol te plakken Winking my eye
A-flex    posted on 25-01-2008 17:30
Jah maar de mijne zijn niet veel meer waard hoor. Op men ev kastjes doe ik dit toch niet :p zou ik ook zonde vinden.
Boyd    posted on 25-01-2008 18:22

Tadaaa, de uitvinder van de ipod touch!
User edit by Boyd on 25-01-2008 @ 18:23:44 (100%)
one-eye    posted on 25-01-2008 19:39
@ sparckless  ik heb behoorlijk veel doelloze plaatjes maar deze had ik nog niet thankszWinking my eye

mijn boxen waar ik niks mee doe zitten ook vol stickers van pioneer prodj enzovoort.
Roos    posted on 25-01-2008 22:11
HELP!!!! Weten jullie dat misschien, ik ga morgen naar Awakenings en er staat bij geen (professionele) foto/film etc. apparatuur. Nu wil ik toch proberen mijn fototoestel mee te nemen. Als ze hem vinden mogen ze hem dan in beslag nemen zodat ik hem echt kwijt bent? Of is er een mogelijkheid om hem weer terug te krijgen op het einde van de avond?
Wout-r    posted on 25-01-2008 22:15
Meestal mag je bij evenementen wel een gewone camera meenemen... Maar je moet niet met zo'n grote telelens aankomen zetten Happy, laughing
Roos    posted on 25-01-2008 22:42
Poster: Wout-r
Meestal mag je bij evenementen wel een gewone camera meenemen... Maar je moet niet met zo'n grote telelens aankomen zetten Happy, laughing

Meestal... Daar ga ik toch geen cameraatje van toen 200euries op wagen. CryIk wil het graag zeker weten! Maar toch bedankt voor je antwoord Cry. Weet iemand anders het misschien zeker?
User edit by Roos on 25-01-2008 @ 22:43:55 (29%)
Laidback    posted on 25-01-2008 22:44
Poster: Roos
HELP!!!! Weten jullie dat misschien, ik ga morgen naar Awakenings en er staat bij geen (professionele) foto/film etc. apparatuur. Nu wil ik toch proberen mijn fototoestel mee te nemen. Als ze hem vinden mogen ze hem dan in beslag nemen zodat ik hem echt kwijt bent? Of is er een mogelijkheid om hem weer terug te krijgen op het einde van de avond?

Zolang dat geen Canon EOS met Telelens is dan is alles goed..

Beknopte uitleg >

dit mag NIET >

Dit mag wel >
Wout-r    posted on 25-01-2008 22:47
Poster: Roos

Meestal... Daar ga ik toch geen cameraatje van toen 200euries op wagen. CryIk wil het graag zeker weten! Maar toch bedankt voor je antwoord Cry. Weet iemand anders het misschien zeker?

Ja idd, sorry had je weinig aan Cry Maar als ze een gewone camera in beslag nemen, moeten ze onderhand ook telefoons in beslag gaan nemen..
ccc    posted on 25-01-2008 23:01
Wat voor een type toestel heb je?

Ze mogen niet je toestel in beslag nemen en het je niet meer terug geven. Wat ze geloof ik wel mogen is je de toegang weigeren. Dus dan zul je je toestel naar huis moeten brengen.
Wat ik ook vaker ben tegen gekomen is dat zulke grote feesten lockers hebben waar je waarde volle spullen in kunt doen, ik weet niet of dat daar ook is.
Laidback    posted on 26-01-2008 00:18
zo ik ben thuis..
en stap nu op die fiets en ik ga marcelm ff lastig vallen @ zijn residentie!
NielsR    posted on 26-01-2008 00:24
Hahah dit is lachen de subs hebben een track gemaakt genaamd kiss my trance ze hadden het eigenlijk als grap gemaakt omdat ze eigenlijk dikke electro maken zoals dit 
Maar wat is nu het probleem Dj tiesto heeft de track opgenomen in zijn playlist en de mannen zijn er helemaal niet fier op ze schamen zich er zelfs voor, dus vind ik wel lachen word je track is gespeeld door de "number 1 dj" in the world en zijn ze nog niet eens content (hahah ik zou het ook niet zijnCry).

Het interview met de band vind je hier.

154 Users online: 12 Guests (142 Unknown)
Pages generated today : 50.284
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.438.658