Poster: Renzis
ctrl B, of op die dikke B klikken
Als je een dikgedrukte tekst normaal wil, selecteer je de tekst en klik je op ctrl B
voor al degene die nog stikkers van HK willen kunnen die gewoon gratis bestellen op hun site.
gewoon om de catalogussen vragen en dan zitten daar 2 stikkers bij.
Poster: Sunrise8
@ lightzone: je bedoeld Heckler & Koch toch?. welke site moet ik hebben, want krijg er 3. en die geld niet alleen voor belgië neem ik aan?
Poster: Lightzone
effe een vraagje eigenlijk : vinden jullie het kansloos als ik bvb een stikken vn hk op mn fc plak terwijl er helemaal geen hk in zit ?
Poster: Dj-RK
JAH
Poster: A-flex
Op mijn boxen plak ik wel stikkers van globe en vans of reclame stikkers van telenet digital tv en van apple ook :p
Poster: Wout-r
Meestal mag je bij evenementen wel een gewone camera meenemen... Maar je moet niet met zo'n grote telelens aankomen zetten
Poster: Roos
HELP!!!! Weten jullie dat misschien, ik ga morgen naar Awakenings en er staat bij geen (professionele) foto/film etc. apparatuur. Nu wil ik toch proberen mijn fototoestel mee te nemen. Als ze hem vinden mogen ze hem dan in beslag nemen zodat ik hem echt kwijt bent? Of is er een mogelijkheid om hem weer terug te krijgen op het einde van de avond?
Poster: Roos
Meestal... Daar ga ik toch geen cameraatje van toen 200euries op wagen.Ik wil het graag zeker weten! Maar toch bedankt voor je antwoord
. Weet iemand anders het misschien zeker?