De Late Leeuw, chat corner (Deel 11) (26/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Yorick    posted on 23-01-2008 17:09
Mod edit by Nvie on 23-01-2008 17:12 (1%)

What do you think about De Late Leeuw, chat corner (Deel 11) ??

Vote :   

DNR    posted on 28-02-2008 20:28
Poster: Flexii

zoiets moet je ook meteen weer goed maken:PWinking my eye

daar ben ik ook heel druk mee bezig.

Maarja... heb haar wel een heel kut gevoel gegeven. en dat heb ik er ook vanCry

Hopen dat het goedkomt.. het heeft hoop ik gewoon tijd nodig.
Flexii    posted on 28-02-2008 20:31
Poster: DNR

daar ben ik ook heel druk mee bezig.

Maarja... heb haar wel een heel kut gevoel gegeven. en dat heb ik er ook vanCry

Hopen dat het goedkomt.. het heeft hoop ik gewoon tijd nodig.

damn man, zo te horen heb je wel echt flink ruzie met dr, kut voor je, ik hoop ook dat het goed komtWinking my eye,, niks lulligers dan ruzies die uit de handlopen
Roos    posted on 28-02-2008 21:13
Dat kan ik dus echt niet: ruzie maken. 'Lastig' is dat je het dan nooit goed hoeft te maken Cry.
Woensdag krijg ik mijn nieuwe auto Cry
Flexii    posted on 28-02-2008 21:14
Poster: Roos
Dat kan ik dus echt niet: ruzie maken. 'Lastig' is dat je het dan nooit goed hoeft te maken Cry.
Woensdag krijg ik mijn nieuwe auto Cry

wat voor auto krijg je?:P
Adrien1989    posted on 28-02-2008 21:44
Poster: bastianhecker
@Adrien1989: leuk uitzicht ja:P! ik vind het wel mooier zo uit die flightcase!:D veel plezier ermee

Ik ook ja, en het staat zo allemaal wat makkelijk en het lijkt alsof ik 10x meer ruimte heb:P
U-Vinyl    posted on 28-02-2008 21:46

laat het alsjeblieft een Alfa zijn maw stijlvol!

(commentaar is niet nodigCry)
Ferrox    posted on 28-02-2008 21:47
Poster: DNR

ruzie?

Nee gelukkig niet, ik heb haar al een week niet meer gezien.. Teovallig stond ze vanavond ineens bij me werk... wow ik was blij

Ik wel.. gister uitgevallen tegen haar... heb er echt spijt van:O

Wss heb je dat op dat moment nodig gevonden. En dat moet ook kunnen binnen een relatie. Natuurlijk moet het niet de overhand voeren. Maar een keer moet mogen. Alleen maar positieviteit is niet goed hoor.

Succes!
Roos    posted on 29-02-2008 06:21

niet daar gekocht, maar zo ziet ie er dus uit (lavagrijs )

Maar dan andere velgen!

Die grille doet het hem!

Heb nu alleen geen centjes meer voor nieuwe gear Cry
User edit by Roos on 29-02-2008 @ 06:25:17 (6%)
Ferrox    posted on 29-02-2008 07:40
Audi A3!! Goeie keus!!!!! (mag ik een keer meerijden :P?)
Roos    posted on 29-02-2008 08:09
Poster: Ferrox
Audi A3!! Goeie keus!!!!! (mag ik een keer meerijden :P?)

ja hoor dat kan die 2.0 (140pk) vast wel aan :P
MissSalem    posted on 29-02-2008 08:23

ja hoor dat kan die 2.0 (140pk) vast wel aan :P

Wow, mooie auto! Kost je waarschijnlijk het vel van je lijf...
Prozei    posted on 29-02-2008 08:29
is zeker mooie auto audi a3
Lawrenz    posted on 29-02-2008 10:53
Ooooh soms word ik zo moe van mezelf (en van m'n PC/software)... Heb ik net een paar goeie ideeën voor een volgende mixtape, dus ik start Audacity, druk op opnemen, en ga draaien ... tot ik er na 25 minuten achter kom dat ie de microfoon ingang opneemt waar niks op aangesloten zit, i.p.v. de lijningang Cry het ging net zo lekker Cry
Roos    posted on 29-02-2008 12:24
Poster: Lawrenz
Ooooh soms word ik zo moe van mezelf (en van m'n PC/software)... Heb ik net een paar goeie ideeën voor een volgende mixtape, dus ik start Audacity, druk op opnemen, en ga draaien ... tot ik er na 25 minuten achter kom dat ie de microfoon ingang opneemt waar niks op aangesloten zit, i.p.v. de lijningang Cry het ging net zo lekker Cry

Héééél herkenbaar! Cry

@MissSalem: Bedankt voor het compliment, gelukkig (NÉT) geen vel van mijn lijf, ik heb geleerd dat je alleen dat uit kunt geven wat je hebt en dan toch nog een buffer overhoud (voor als er problemen komen). Ik heb hem niet voor de show, maar ik rijd gewoon erg veel en als je uit een audi komt (dus met inruil) mis je constant 'iets' in een andere auto, dus.... En tja ik vind hem gewoon SUPER!  
Twizz    posted on 29-02-2008 12:46
atlijd leuk om zo'n dingen te lezen
can't w8 4 part 2
User edit by Twizz on 29-02-2008 @ 12:47:20 (11%)
Ywe    posted on 29-02-2008 13:59
Poster: Lawrenz

I feel your pain..... Cry
Jori    posted on 29-02-2008 14:14
Poster: Twizz
atlijd leuk om zo'n dingen te lezen
can't w8 4 part 2

Ja, vet ding. Ben benieuwd.
MissSalem    posted on 29-02-2008 14:19
@MissSalem: Bedankt voor het compliment, gelukkig (NÉT) geen vel van mijn lijf, ik heb geleerd dat je alleen dat uit kunt geven wat je hebt en dan toch nog een buffer overhoud (voor als er problemen komen). Ik heb hem niet voor de show, maar ik rijd gewoon erg veel en als je uit een audi komt (dus met inruil) mis je constant 'iets' in een andere auto, dus.... En tja ik vind hem gewoon SUPER!  

Een buffer is altijd nodig, inderdaad. Happy, laughing Alleszinds veel rijplezier!
Adrien1989    posted on 29-02-2008 15:18
Heb jij ondertussen nou eigenlijk al wat gear gekocht of wat?:P
Lawrenz    posted on 29-02-2008 15:22
Moet het een tijdje zonder m'n huidige koptelefoon doen: het lijkt of de band aan de linkerkant niet meer vast zit aan het verlengstukje (hij bungelt niet, maar het vlakje waar de verlenging uit komt zit los van de band zeg maar). Ik stuur hem binnenkort terug naar New Line en dan kijken ze wat ze er mee doen.
Zal dus even m'n getapete HPX2000 moeten pakken met z'n scrapgeluid kwaliteit. Hoop dat mn RH3500 weer snel terug is!
MissSalem    posted on 29-02-2008 15:25
Poster: Adrien1989
Heb jij ondertussen nou eigenlijk al wat gear gekocht of wat?:P

Ben er heel druk mee bezig, maar aangezien dat het nog altijd niet mee wilt zitten... Nee dus. Happy, laughing

CDJ-800 zal wellicht gauw binnen zijn en hopelijk blijft de DJM-800 mooi staan waar hij staat... Als ik die combinatie kan testen en die goed kan keuren, bestel ik de boel op voorhand, en rep ik mij naar de bank. Winking my eye

Working on it. Happy, laughing

Weet je, gear kopen gaat nogal moeilijk als de boel uitverkocht is en niet meer wilt toekomen. :p
User edit by MissSalem on 29-02-2008 @ 15:26:14 (24%)
Adrien1989    posted on 29-02-2008 15:37
huh je hebt dus al een djm 800 of die staat in de winkel en die cdj800 krijg je binnen kort ook binnen over de post of die komt ook in de winkel, ik volg het niet helemaal?:P. Maar je gaat iig voor de djm800 icm met cdj800, mk2 neem ik dan aan. Wat voor hp neem je nou eigenlijk?
Max-E    posted on 29-02-2008 15:38

wat ik me net bedacht he salem.. je kunt ook gewoon ns bij mensen in de buurt langsgaan, die hun gear willen verkopen; zeg je dat je geintresseerd in de gear maar even wilt testen.. zo hoor je ook verhalen erover e.d.

dan maak je gwn n rijtje en dan ga je kijken naar bijvoorbeeld (voor de  mengpanele, pioneer cd spelers vind je wel makkelijk in n winkel.. bijvoorbeeld:
-A&H Xone 92(misschien ook 62..)
-Ecler Nuo 5
-DJM 800(al heb ik gehoord dat de faders niet zo best zijn.. iemand die ik ken heeft zich n nieuwe crossfader gekocht van n ander merk omdat die van pioneer simpelweg kapoet was(t was dan wel n scratcher, even voor de duidelijkheid:P)
-DJM 600/400

t hoeft niet altijd persee n winkel te zijn he..(al is n Xone wel heel erg duur en zou je kunnen denken aan n tweedehandsje.. volgens mij verkocht ook iemand m?)

Max-E    posted on 29-02-2008 15:41

Ik heb hem niet voor de show, maar ik rijd gewoon erg veel en als je uit een audi komt (dus met inruil) mis je constant 'iets' in een andere auto, dus.... En tja ik vind hem gewoon SUPER!  

leuke auto, vind t zelf n mooie kleur ook!Happy, laughing maaru, ik hoop voor jou wel, dat audi eindelijk de fout heeft opgelost met de armsteun:P de vorige A3 had namelijk het probleem als je de armsteun(voorin) omlaag deed, dat je niet meer bij de handrem kwam, kan volgens mij Heel irritant zijn :P
Adrien1989    posted on 29-02-2008 15:51
Poster: Max-E

wat ik me net bedacht he salem.. je kunt ook gewoon ns bij mensen in de buurt langsgaan, die hun gear willen verkopen; zeg je dat je geintresseerd in de gear maar even wilt testen.. zo hoor je ook verhalen erover e.d.

dan maak je gwn n rijtje en dan ga je kijken naar bijvoorbeeld (voor de mengpanele, pioneer cd spelers vind je wel makkelijk in n winkel.. bijvoorbeeld:
-A&H Xone 92(misschien ook 62..)
-Ecler Nuo 5
-DJM 800(al heb ik gehoord dat de faders niet zo best zijn.. iemand die ik ken heeft zich n nieuwe crossfader gekocht van n ander merk omdat die van pioneer simpelweg kapoet was(t was dan wel n scratcher, even voor de duidelijkheid:P)
-DJM 600/400

t hoeft niet altijd persee n winkel te zijn he..(al is n Xone wel heel erg duur en zou je kunnen denken aan n tweedehandsje.. volgens mij verkocht ook iemand m?)

De fader kwaliteit van de DJM800 is niet slecht, hij is alleen niet van de kwaliteit als je zou verwachten van een mixer in dat segment. Als je er geen al te gekken dingen mee doet is er zowieso niets aan de handjes. Hij zal misschien wat minder lang mee gaan dan een fader in een bijvoorbeeld een Xone92, die echt hele sappige faders heeft:P.

100 Users online: 10 Guests (90 Unknown)
Pages generated today : 19.561
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.407.935