Poster: Flexii
zoiets moet je ook meteen weer goed maken:P
Poster: DNR
daar ben ik ook heel druk mee bezig.
Maarja... heb haar wel een heel kut gevoel gegeven. en dat heb ik er ook van
Hopen dat het goedkomt.. het heeft hoop ik gewoon tijd nodig.
Poster: Roos
Dat kan ik dus echt niet: ruzie maken. 'Lastig' is dat je het dan nooit goed hoeft te maken.
Woensdag krijg ik mijn nieuwe auto
Poster: bastianhecker
@Adrien1989: leuk uitzicht ja:P! ik vind het wel mooier zo uit die flightcase!:D veel plezier ermee
wat voor auto krijg je?:P
Poster: DNR
ruzie?
Ik wel.. gister uitgevallen tegen haar... heb er echt spijt van:O
wat voor auto krijg je?:P
Poster: Ferrox
Audi A3!! Goeie keus!!!!! (mag ik een keer meerijden :P?)
ja hoor dat kan die 2.0 (140pk) vast wel aan :P
Poster: Lawrenz
Ooooh soms word ik zo moe van mezelf (en van m'n PC/software)... Heb ik net een paar goeie ideeën voor een volgende mixtape, dus ik start Audacity, druk op opnemen, en ga draaien ... tot ik er na 25 minuten achter kom dat ie de microfoon ingang opneemt waar niks op aangesloten zit, i.p.v. de lijninganghet ging net zo lekker
Poster: Lawrenz
Ooooh soms word ik zo moe van mezelf (en van m'n PC/software)... Heb ik net een paar goeie ideeën voor een volgende mixtape, dus ik start Audacity, druk op opnemen, en ga draaien ... tot ik er na 25 minuten achter kom dat ie de microfoon ingang opneemt waar niks op aangesloten zit, i.p.v. de lijninganghet ging net zo lekker
@MissSalem: Bedankt voor het compliment, gelukkig (NÉT) geen vel van mijn lijf, ik heb geleerd dat je alleen dat uit kunt geven wat je hebt en dan toch nog een buffer overhoud (voor als er problemen komen). Ik heb hem niet voor de show, maar ik rijd gewoon erg veel en als je uit een audi komt (dus met inruil) mis je constant 'iets' in een andere auto, dus.... En tja ik vind hem gewoon SUPER!
Poster: Adrien1989
Heb jij ondertussen nou eigenlijk al wat gear gekocht of wat?:P
wat ik me net bedacht he salem.. je kunt ook gewoon ns bij mensen in de buurt langsgaan, die hun gear willen verkopen; zeg je dat je geintresseerd in de gear maar even wilt testen.. zo hoor je ook verhalen erover e.d.
dan maak je gwn n rijtje en dan ga je kijken naar bijvoorbeeld (voor de mengpanele, pioneer cd spelers vind je wel makkelijk in n winkel.. bijvoorbeeld:
-A&H Xone 92(misschien ook 62..)
-Ecler Nuo 5
-DJM 800(al heb ik gehoord dat de faders niet zo best zijn.. iemand die ik ken heeft zich n nieuwe crossfader gekocht van n ander merk omdat die van pioneer simpelweg kapoet was(t was dan wel n scratcher, even voor de duidelijkheid:P)
-DJM 600/400
t hoeft niet altijd persee n winkel te zijn he..(al is n Xone wel heel erg duur en zou je kunnen denken aan n tweedehandsje.. volgens mij verkocht ook iemand m?)
Ik heb hem niet voor de show, maar ik rijd gewoon erg veel en als je uit een audi komt (dus met inruil) mis je constant 'iets' in een andere auto, dus.... En tja ik vind hem gewoon SUPER!
Poster: Max-Ewat ik me net bedacht he salem.. je kunt ook gewoon ns bij mensen in de buurt langsgaan, die hun gear willen verkopen; zeg je dat je geintresseerd in de gear maar even wilt testen.. zo hoor je ook verhalen erover e.d.
dan maak je gwn n rijtje en dan ga je kijken naar bijvoorbeeld (voor de mengpanele, pioneer cd spelers vind je wel makkelijk in n winkel.. bijvoorbeeld:
-A&H Xone 92(misschien ook 62..)
-Ecler Nuo 5
-DJM 800(al heb ik gehoord dat de faders niet zo best zijn.. iemand die ik ken heeft zich n nieuwe crossfader gekocht van n ander merk omdat die van pioneer simpelweg kapoet was(t was dan wel n scratcher, even voor de duidelijkheid:P)
-DJM 600/400
t hoeft niet altijd persee n winkel te zijn he..(al is n Xone wel heel erg duur en zou je kunnen denken aan n tweedehandsje.. volgens mij verkocht ook iemand m?)